2011. július 4., hétfő

10 napos képmutogatás - 9. nap - Egy nyaralós képed

Most nem egy képet rakok be, eddig igyekeztem egyre szorítkozni, de most nem fog menni.:D

Hát ez már nagyon nem mai darab, de mivel ez volt az utolsó nyaralás nyaralásom, ezért ezt választottam.:) Szeptemberben lesz 5 éves ez a kép.:D Görögországban voltunk szüleimmel és barátnőmmel. Meglógtunk egy hétre az ötödévünkről.:D A képen pedig az Olymposon vagyunk apukámmal. Egész máshogy néztem ki, a sós, párás levegőnek köszönhetően szörnyű volt a hajam mindig.:D


Ez pedig a legutóbbi "nyaralás". De mivel ez csak 3 nap volt és szakmai út, nem igazán nevezném nyaralásnak.:D Brüsszeli sajtószeminárium, a képen pedig két társammal vagyunk a Nyugat-magyarországi Egyetemről. Ez az Európai Parlamentben készült. Remek 3 nap volt.:) A lányok Eszti (balra) és Judit (jobbra), akik engem meg fognak ölni, hogy feltettem őket.:D Bocsi!!!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése