2011. július 1., péntek

Carmex kiürítés

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele. Engem sokszor bosszant, hogy a tubusok, flakonok és egyéb csomagolások kialakítása lehetetlenné teszi, hogy a termék 100%-át felhasználjuk. Aztán persze nem biztos, hogy mindenki ilyen maximalista, mint én.:D A tubusos krémeket is ketté szoktam vágni, amikor már a végét járják, mert általában rengeteg van még bennük. Most a Carmexemet pucoltam ki.

1. Valamilyen eszközzel piszkáld ki a stiftben maradt Carmexet. Én erre kisollót használtam, nem a legjobb választás, de most mást nem találtam.

2. Amit sikeresen kipiszkáltál, tedd a következő Carmex-ed tetejére. Én ezt már használtam, így vissza tudtam picit tekerni, erre ment rá a régiból megmaradt.

Ez a teljesen kiürített stift.

3. Az ujjammal jól lenyomkodom, hogy a lehető legkevesebb levegő maradjon a régi és az új ajakápoló között. Mivel visszatekertük kicsit az újat, a régiből maradt is felveszi a henger formát a stiftben.

És így fest kitekerve. Persze elég óvatosan kell vele bánni, mert ez nem olyan szilárd így, mint eredeti állapotában. Esetleg be lehet tenni egy picit hűtőbe, mert jól megolvad a kéz melegétől.

Remélem hasznos ez a post, és volt értelme leírnom.:)

3 megjegyzés :

  1. Örülök, hogy nem csak én vagyok a mindent maximálisan kihasználó/elhasználó alkat. Körülöttem mindenki furcsállja :D

    VálaszTörlés
  2. megnyugodtam, hogy legalább egy pozitív visszajelzés van:D

    VálaszTörlés
  3. +1 Én is félbe szoktam vágni mindent, kisajtolom az utolsó cseppet is! :)

    VálaszTörlés