2011. július 25., hétfő

Egy kép Nektek az 5. hónapra

Ezen a csodaszép borús, hűvös napon 5 hónapos a blog. (Én imádom ezt az időt.:D) Eddig nagyon nem figyeltem a dátumokat, de most igen, bár a fél év azért nagyobb durranás lesz, de nem baj.:) Ennek örömére a nagy mosolyhiány miatt kaptok tőlem egy képet, ami még mindig nem az az 1000W-os mosoly, sőt...:D De azért már valamit látni az arcomon.:) Plusz a kép érdekessége...

... hard candy és a hard candy és a hard candy:D

Nem mai darab, még a kezdetekkor készült.:)

Köszönöm mindenkinek a kitartó figyelmet, remélem még sok-sok postomat fogjátok olvasni!

8 megjegyzés :

  1. Tökjókép :D és gratulálok ( én is marhára szeretem ezt az időt, wááá ♥♥♥♥♥) :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Nekem is tetszik a kép és az idő is! :D

    VálaszTörlés
  3. Mi köszönjük, hogy rendületlenül írsz nekünk! :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, nagyon kedvesek vagytok:)

    esseeeeeeeen!:D

    Kriszti: igyekszem:)

    VálaszTörlés