2011. július 15., péntek

Essence You Rock! ajakfilc

Facebookon már beharangoztam, hogy miket sikerült beszerezni az új Essence trendkiadásból. Egyben akartam írni a 3 termékről, amit vettem, de inkább úgy döntöttem, megérdemelnek külön postokat. Főleg mert a szemhéjpúder alapozót szeretném élesben kipróbálni. Na de először nézzük most az ajakfilcet!

Essence You Rock! lipstain - 01 let me in rose


Élőben eléggé meglepődtem a méretén, a Max Factor és NYC ajakfilcek után kicsit nagyobbra számítottam, ez pedig kb akkora, mint egy sima filctoll. Kétféle színben kapható, ez a rózsaszín és egy jóval sötétebb árnyalatú. A csomagolásuk nagyjából tükrözi a színűket, de ez szájon jóval rikítóbb, mint ahogy a külsője mutatja. A kupak egész könnyen lejön, nincs az a kattanó hang, sem ha leveszem, sem ha visszateszem rá, de azért nem hinném, hogy lejönne magától. Nagyon könnyű és kicsi is, szóval elfér bármelyik neszesszerben vagy a táska apró zugában, buliba magunkkal vinni tökéletes.


A hegye elég vastag, kúp alakú, nem úgy mint a NYC ajakfilcé. Én kicsit megijedtem, de a vastagság ellenére egyáltalán nem nehéz szépen megrajzolni vele a szánkat. A NYC-nál tapasztaltam azt, hogy ha sokáig tartom hegyével felfelé, elfogy onnan a festék, bizonyára a vékony hegy miatt. Ennél az Essence filcnél nem vettem ilyesmit észre.


Egy húzással nem hagy erős csíkot maga után, viszont elég jól építhető, a száradást követően újra átfuthatunk a szánkon, ha erősebb színt szeretnénk. Maga a száradás egyáltalán nem tart sokáig, mire végeztem az alsó ajkammal, a felső már egyáltalán nem fénylett. A képek elég csalókák, nem tűnik valami látványosnak a színe, pedig igazából nagyon erős, szinte rikító rózsaszín. Ráadásul én azt vettem észre, hogy minél tovább volt a számon, annál rikítóbb lett.


A kopás, akárcsak a NYC filcnél, először belül kezdődik el, a szánk szélén pedig még erőteljesen látszik a szín. Elég tartós, viszont csúnyán néz ki, amikor a száj szélén még rikít, belül pedig semmi. Kopás után inkább érdemes újrafesteni a szánkat, mert a szélekről elég nehéz levakarni. Még a szipi-szupi vízálló és hosszan tartó festékeket eltávolító sminklemosó sem ért el 100%-os eredményt.

Legközelebb a lakkról fogok írni valószínűleg!

7 megjegyzés :

  1. most már tuti, hogy én is veszek holnap :)

    VálaszTörlés
  2. Szija

    Bocsi , hogy ide írok , de lenne egy kérdésem . Hogyan csináltad meg , hogy a kis robo. to - s ablakod ne lógjon ki a rózsaszín részből , vagy mivel illesztetted be ? Előre is köszönöm a választ

    VálaszTörlés
  3. semmi gond. az oldalon van olyan h embed my face. és a kódban átírtam a mérteket.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de szép! Én is vettem, de még nem próbáltam, mert a fogászaton szétszedték a szám :S De már annyira várom, hogy használhassam! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is veszek ilyet! :) Örülök, hogy ilyen részletesen írtál róla.

    http://sminkmania.blogspot.com/

    VálaszTörlés