2011. július 16., szombat

Essence You Rock! lakk

Csak álltam és bámultam az Essence polc előtt. Nem akartam lakkot venni, mert abból bőven van itthon, de hát 349Ft-ért nem lehetett ellenállni neki.:D Szívem szerint még vennék, lehet, hogy fogok is, nagyon szépek.

Essence You Rock! nail polish - 02 love, peace and purple




Az üvegcse elég kicsi, 7ml-es. Részemről ez a mennyiség teljesen optimális, ennél kevesebbet is ritkán tudok elhasználni. A colour&go lakkok csak 5ml-esek, szintén 349Ft-ba kerülnek, szóval ezek a You Rock! lakkok nagyon megérik az árukat. Ráadásul tényleg nagyon szépek. Én csak ezt az egyet vettem meg, de szerintem mire a post végére érek, meggyőzöm magam, hogy kell még.:D

A csomagolás olyan kis tömzsi. Első ránézésre azt gondoltam, hogy nem lesz túl kényelmes ezzel a nagy kupakkal, és a rövid ecsetszárral lakkozni, de egyáltalán nem okozott gondot a gyakorlatban. Az ecset maga nem túl széles, viszont lapított, így valamivel egyszerűbb a vele dolgozni.


Itt tökéletesen látszik a lakk eredeti színe. Én ezt a darabot tartottam a legkülönlegesebbnek, ezért esett rá a választásom. Barnás szín, de nekem néha sötétlilának tűnik. Igazából attól függ, mi mellé teszem.:D Plusz a lila csillámok.. Csodaszép lilás fénye van. Legalábbis az üvegben.:) Sajna abban mindig sokkal szebbek a lakkok, mint a körmökön.

1 réteg

2 réteg

Egy rétegben nem túl meggyőző, sőt.. Nem is sikerült egyenletesen felkennem, ahogy láthatjátok azt a képen. A második réteg viszont szinte tökéletessé tette a fedést, én elégedett vagyok az eredménnyel. Leszámítva, hogy a csillámok sajnos elvesztek.:( Bár a napfényben készült képen egész szépnek néz ki, de hát nem mindig vagyunk kint a napon...:D

napfényben

3 megjegyzés :

  1. nagyon szép :) Egy rétegban ritka ha jól néz ki bármelyik lakk is szerintem, bár az lenne az ideális.. De több rétegben nagyon szép ez a lakk, tetszik a körmödön :)

    VálaszTörlés
  2. A legtöbb lakk ezért becsapós, mert az üvegben gyönyörű és hívogató, az ilyen meg olyan csillámlással, de amint felkened azok szinte teljesen eltűnnek. Nem mindegyik, de sokuk :)

    VálaszTörlés
  3. tökéletes! én is be szeretnék szerezni egyet!:)

    VálaszTörlés