2011. július 20., szerda

Essence You Rock! szemhéjpúder alapozó + smink

Nagyon kis kíváncsi voltam rá, szóval megvettem. A kiszerelése is szimpatikus, na de ezekről a továbbiakban.:)

Essence You Rock! eyeshadow base - 01 rock chick's base - 599Ft




Először pár szó a külsőről. Nekem nagyon tetszik. Jópofa ez a koponyás minta körben a tubuson, meg egyébként minden terméken a You Rock! felirat melletti kis keresztbe tett gitárok is jól néznek ki szerintem.:) Gitáros életem fénykorában nagyon imádtam mindent, amin gitáros minta volt, ennek örömére szereztem be gitáros trikót, gitáros táskát, sőt! Még zoknit is! Máig imádott darabom!:D Szóval ez a csomagolás most egy kis nosztalgiát hozott a kis szívembe.:D

A tubus elég kicsi, ami nem is baj, szuper darab fesztiválozni, nyaralni vinni magunkkal, akárcsak az ajakfilc. Az applikátor olyan, mint a szájfényeké. Praktikus és egyben higiénikus, mert nem kell külön ecset hozzá, és az ujjunkkal sem kell belenyúlkálnunk használatnál. Az illata furcsa, az én orromnak nem valami kellemes, de ezt felkenés után már úgysem érezzük. 


Sikerült egyetlen képet csinálnom, amin látszik, hogy nem csak bőrszínű, hanem tele van arany mikrocsillámokkal. Ezek felkenve is látszanak, plusz arany fénye van a bázisnak, nálam ez nem befolyásolta a szemfesték színét. Az állaga nagyon könnyű, meg is lepődtem. Hihetetlenül egyszerű nagyon vékony rétegben eloszlatni a szemhéjunkon, ezért nagyon keveset is kell felvinni belőle. Nagyon gyorsan szárad, a képen látszik is, hogy a bőröm hajszál ráncaiban megült.


Összehasonlítottam másik két szemhéjalapozóval, de nem a tartósságot, hanem hogy melyiken milyen lesz ugyanaz a szemhéjpúder, és mennyire marad a helyén egy kis érintéstől. A lilát az L.A. Colors Ocean Breeze nevű 5 színből álló palettájából használtam. Az Essence-en maradt meg a legkevesebb por, a NYX és az Artdeco nagyjából ugyanúgy teljesítettek, remekül kihozták a festékből a maximumot. Ezután finoman végighúztam mindegyiken az ujjam. Itt is az Essence-nél a legsiralmasabb az eredmény, nagyjából az összes festék eltűnt egy gyenge simítás hatására. A másik két bázis itt is kb egyformán szuperált. Persze ez nem mérvadó összehasonlítás, mert lejjebb a képen láthatjátok, hogy a sminkemmel semmi gond nem volt ennek ellenére. Plusz az ügyes okos nagylányok nem tapogatják a szemüket, ha tudják, hogy kisfestették.:)

NYX, Artdeco, Essence

NYX, Artdeco, Essence

És a smink... Nem bonyolult, mozizáshoz készült, élőben azért jobban nézett ki.:D Nem volt semmi baj a bázissal. Jól el lehetett dolgozni rajta a szemhéjpúdert, egyenletesen. Viszont ami a fent lévő tesztnél sem tetszett: nem maradt fenn elég festék, nem jött ki a szemhéjpúder igazi színe. Ha nem akarok ütős sminket, ez mondjuk nem baj. Főleg nyáron, ilyenkor szerintem ideális lesz ez a bázis, főleg mert tényleg nagyon könnyű.

Az első két kép a még friss sminkről készült, a harmadik pedig 6 órával később. Iszonyú melegem volt, nem számítottam rá, hogy ilyen szépen megmarad estére, de jól teljesített részemről ez az Essence szemhéjalapozó. Egy egész napon át még nem próbáltam, de nekem soha nem is volt szükségem rá egyébként sem, hogy annyi időn át tip-top legyen a sminkem.


este

Olyan érzésem van, mintha kihagytam volna pár dolgot, amit le akartam írni... Ha eszembe jut, pótolom.:)

9 megjegyzés :

  1. Olyan szép vagy, csak mosolyogj egy picikééét :)

    VálaszTörlés
  2. jaaaajjjj:$:$:$ köszönöm:) megpróbálok, csak nem szeretem a műmosolyt, akkor inkább nem mosolygok, de majd megpróbálom:)

    VálaszTörlés
  3. Egy átlagos napra jó teljesen szerintem is, de abszolút nem élénkíti a színeket, sőt. Úgyhogy én fölé mindig rakok valami krémes festéket vékony rétegben, ami élénkíti is a színt.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszel a képeken! A hajad színe nagyon jóóó és szép egészséges. A bőröd színe is pont illik hozzá. Csini!
    És persze a smink sem utolsó, bejövős! Ügyes :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöööm. zavarba hoztok:D sosem volt egyébként szerintem még ilyen jó színem:D a hajam pedig eredet, velem született barna:) napnak hála nyáron világosabb, télen sötétebb

    VálaszTörlés
  6. Eredeti a hajszíned? :o Gratulálok a szüleidnek! :p Bárcsak nekem lennének ilyen géneim :( :D
    Na jó, nem kínozlak tovább, látom nem szereted a bókokat, de csak az igazat írjuk, ne feledd :)

    VálaszTörlés
  7. igen, eredeti:) köszönjük a család nevében:D legyetek is őszinték!:) igazából nagy kihívás nekem ez a saját arcom mutogatása, de hát csak örülök, ha pozitív a visszajelzés:D

    VálaszTörlés
  8. Szerinted az arany fény miatt jó lenne szemöldökcsontra highlighternek?

    VálaszTörlés
  9. hm. végül is egy sötétebb sminkez esetleg nem lehet rossz.

    VálaszTörlés