2011. július 26., kedd

Sleek Acid smink - kék + step by step

Annyi lehetőség van ebben a palettában, hogy félelmetes. És eddig még nem is nagyon kevertem a színeket, csak hasonló, egymáshoz illőekből csináltam a blogra sminket.

Természetes fénynél...




...és vakuval.

picit homályos lett, bocsi!


- NYX bázist vittem fel a mozgó szemhéjamra, egészen a szemöldökig, vékonyan.
- A Sleek Acid paletta fehérét használtam a belső szemzugban, a szemhéjam belső harmadán, és a szempillák alá is kb. a feléig, valamint a szemöldökcsontra.
- Ezután a szemhéjam közepére felvittem a világoskéket.
- Elővettem a kétvégű H&M ecsetem, aminek egyik fele ferde tusecset, másik fele satírozó ecset. Utóbbival vettem fel az Acid paletta sötétkékjéből, és a feketéjéből is, megrajzoltam a szemem szélénél ezt a szögletes formát, majd bevittem a színt egészen a világoskéknek szánt rész széléig, kicsit a mélyítővonalba, és összemostam a két árnyalatot.
- Egy törlőkendővel leszedtem a felesleget, hogy határozottabb legyen a sötét vonala. (Tudom, sokan ragasztószalaggal szokták ezt csinálni, de én jobban szeretem letörölni. Így jobban látom, mit és hol csinálok.)
- Fehér Essence szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalam.
- Húztam egy csíkot a sötét rész alá is, amit az ujjammal eloszlattam, így kontrasztosabb lett a végeredmény.
- A H&M ecseten maradt sötét festéket az alsó pillasor alá, a külső részre használtam el.
- Szempillaspirál és kész is!:)

Szeretnétek, hogy leírjam mindig, hogyan készült a smink?

3 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik ez a smink! A múltkori zöld óta ez a kedvencem a sminkjeid közül! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, ügyi vagy, csak a mosolygós kép megint lemaradt. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lenne, ha ezután is leírnád, hogy készül a smink! Imádom a step-by-stepeket! :D

    VálaszTörlés