2011. július 18., hétfő

Lip Smacker - Coca Cola

Imádom a kólát, a Coca Colát!:D Szóval ezt nekem találták ki, ezért gondoltam megérdemel egy postot csak így megmutatni. Elég sokfélét lehet kapni belőle, Fantás, Sprite-os stb. A stiftest a Müllerben vettem még Kb. 500Ft-ért, a folyékonyt pedig a Douglas-ben 1000Ft-ért. 






A csomagolásuk nagyon csecse, igazi Coca Colás. Az illatukról ódákat tudnék zengeni. Kóóóóláááás. Nagyon finom!!! Az ízük is valamennyire kólás, édeskés, főleg a stiftes kiszerelésnek. Az sokkal sokkal édesebb, és erősebb az illata is, mint a folyékonynak. Utóbbit egy szájfényeknél megszokott ecsettel kell felvinni. Az állaga jóval hígabb, mint egy hagyományos szájfényé, könnyű eloszlatni vékony rétegben az ajkakon. Az applikátora is pont ezért 1-2 mártással elegendő mennyiséget vesz fel. Eddig leginkább csak magában használtam, elsősorban a szuper illata miatt.:P A stiftes kiszerelés viszont nekem praktikusabb, úgyhogy az gyakrabban jön velem.:) A kupakja jól záródik, könnyű ki- és visszacsavarni is. Nagyon jó kis darab. És az illata.. Nyami!:D A barna szín a szánkon egyáltalán nem látszik. Olyan, mintha egy sima színtelen ajakápolót használtunk volna. Csak szimatolnak a mellettünk ülők, hogy mi ez az illat.:D


11 megjegyzés :

  1. hát ilyet én is beszerzek az biztos. :)

    VálaszTörlés
  2. egy hónapja vettem meg a colásat. aztán 2 hete a fanta narancsosat.. ma pedig a sprite volt a soros.. nem csak feldobják a napom az illatukkal, hanem hiperpuhává is teszik az ajkaim..
    szájfénnyel még nem találkoztam, de ahogy kigoboztam, szerinted is a tekerős a nagyobb durranás.... (:

    VálaszTörlés
  3. nekem is megvan a sima coca-colás, a cherry-s, a fantás, meg a sprite-os és imádom mindet egytől egyig :D

    VálaszTörlés
  4. nekem az egész szett megvan és imádom, folyton variálom, hogy melyiket tegyem fel. :D

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvolt mindkettő, de feldagadt a szám, csípett és égett, utána pedig rosszabb állapotban volt, mint előtte. tényleg nagyon fincsik és szívesen kenegetném magam vele, de az ilyen lipsmackereket nem nekem találták ki :(

    VálaszTörlés
  6. nézegettem már őket, de... most meghoztad a kedvem. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Lipsmackert tegnap már láttam Inmedio üzletben is, épp Elle-t vettem alapozómintával :)
    Bliszteres,tehát nem lehet csak úgy kibontogatni illetékteleneknek. Az ára 640.-. Volt többféle is(sprite, coca-cola,fanta)

    VálaszTörlés
  9. Ma kaptam a barátnőmtől.
    Aranyos, de az illata nem valami colás, inkább édeskés. Ugyan így az íze, bár ott halványan érezhető...:3
    Hidratálásban pedig szuper, nagyon puha lesz a száj!

    VálaszTörlés
  10. Ma kaptam a barátnőmtől.
    Aranyos, de az illata nem valami colás, inkább édeskés. Ugyan így az íze, bár ott halványan érezhető...:3
    Hidratálásban pedig szuper, nagyon puha lesz a száj!

    VálaszTörlés