2011. július 22., péntek

Maybelline Mini Colorama - Party Blue

Nem is értem, miért nem mutattam még rendesen ezt a lakkot. Olyan kis szép.:) Szeretem nagyon. Bár valami mintát kitalálok rá később szerintem, mert ez így nekem kicsit uncsi most, de ma már nem lesz rá időm, hogy megvalósítsam. Remélem nem unjátok még a körmös bejegyzéseket.




A színe valami gyönyörű. Igazi babakék. Most picit megijedtem az első rétegnél. Nem ilyen silányságra emlékeztem, mikor utoljára használtam. Tartottam tőle, hogy nem lesz elég a kettő, de so so, fogjuk rá, elmegy. Nem fájna neki egy harmadik sem. Érdekes, ebből a lakkból a rózsaszínem sokszor egy rétegben is simán elég. Az ecset sima hengeres sajnos, nem a jó kis lapított fajta, de így sem okoz gondot szépen és gyorsan festeni vele. 7.5 ml-es az üvegcse, korábban írtam az 5 ml-esre is, hogy nekem bőven elég. Ez a szín viszont nagyon tetszik, és sajna limitált kiadású volt, szóval ha valaki ismer máshonnan hasonló lakkot, kérem jelezze nekem, köszönöm!:) Mintha a H&M-ben lenne nagyon hasonló babakék.. Habár még van bőven az üvegben, de nem árt legalább lélekben felkészülni, hogy van utánpótlás, és nem kell sajnálnom.:D

1 réteg

2 réteg

5 megjegyzés :

  1. wow .. :P tényleg tök jó a színe (:

    VálaszTörlés
  2. A Colorama lakkokat én is szeretem, kedvencem a Berry Jam, csodaszép barnásbordó színe van. És fedőlakkal még tartós is. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is megvan ez a szín :) imádom :D

    VálaszTörlés