2011. július 2., szombat

Narancs körmök

Ezt a lakkot még tavaly vettem, mégpedig azért, mert egy nagyon kedves közeli ismerősömnek azt mondtam, hogy nincs olyan szín, amilyen lakkom ne lenne. Erre rávágta, hogy KTM narancssárga... Ó hogy az a jó édes **** *****.:D Úgyhogy másnap már mentem is narancssárgát venni.:D Azóta pedig most használtam először, nem is tudom miért, csodaszép.

Ő az: Essence multi dimension 3 in 1 nail polish with XXXL shine

Az árnyalatot persze matricahiány miatt megint nem tudom megmondani, ne haragudjatok rám!:D Ha valaki tudja, legyen olyan kedves, írja meg, köszönöm!

Azzal az XXXL shine-nal egyébként vitatkoznék. Üvegben nézve gyönyörű arany fénye van ugyan, de a körmömön ez szinte teljesen elveszik, és egy rikító narancssárga marad, ami viszont nekem nagyon tetszik.:)

Az ecset szálaival van egy olyan problémám, hogy - ahogy látszik is a képen - egy szál kiáll belőle. Az ilyet nagyon utálom. Nem csak idegesítő, de nem lehet vele olyan szépen dolgozni. Majd kiszedem, de meg akartam Nektek mutatni.


Ez a kép teljesen visszaadja a színét, egy az egyben így néz ki élőben. Ez már két réteg, sajnos egyről elfelejtettem készíteni képet. Bár az is nagyon jól fedett, kicsit sűrűbb a lakk állaga, de nem zavaróan, hogy ne lehessen jól, egyenletesen elkenni a körmökön. Nagyon szép tényleg!

A tartósságtól különösebben nem dobtam el az agyam, elég hamar pattogott le belőle a körmök végéről, pedig azt hiszem semmi extrém dolgot nem csináltam, ami felgyorsíthatta volna a kopás folyamatát. Jah, és elég rövidek is voltak a körmeim, ahogy látjátok, szóval még az sem, hogy a körmök hajlása miatt pattogott le. Ettől függetlenül pár napot egész jól bírt a better than gel nails készlet alap és fedőlakkjával kombinálva. Ajánlani tudom mindenkinek, aki egy nagyon szép narancs színt keres magának!

5 megjegyzés :

  1. milyen géppel csinálod a képeket? :)

    VálaszTörlés
  2. itt a körmös képet egy kis kompakt géppel csináltam, ami nem az enyém. és nem is tudom milyen márka, mert még nem hallottam róla ezelőtt. az összes többi képet a blogon meg egyébként egy Canon sx110is géppel csinálom, meg néha egy Pentax kx-szel, de általában a Canont használom ezekhez.

    VálaszTörlés