2011. július 31., vasárnap

Oh So Special smink + step by step

Az átlagosnál valamivel extrábbat szerettem volna csinálni, ez sikeredett!







Így készült:
- NYX bázist vittem fel a szememre és eloszlattam egyenletesen az ujjaimmal.
- Fogtam egy barna Miss Sporty szemceruzát, amivel először az alsó vízvonalam ívét folytatva húztam egy csíkot a szemöldököm vége felé, plusz meghúztam vele az alsó pillasor tövét is.
- Ezután a szemhéjamon húztam meg a barna vonalat.
- A barna vonal felett a széleken a Sleek Oh So Special paletta wrapped up nevű barnáját vittem fel egy ceruzaecsettel, plusz egy keveset az alsó barna vonal alá.
- Fent belülre a the mail árnyalatot tettem, ami egy világosabb földimogyoró szín.
- Óvatosan egy lapos ecsettel kitöltöttem a mozgó szemhéjon maradt üres részt a paletta gateau (rózsaszínes lilás szín, arany fénnyelnevű árnyalatával.
- A belső szemzugba és a szemöldök alá a bow-t (tojáshéjnak tudnám definiálni) használtam.
- A vízvonalam üresen hagytam, spiráloztam a szempilláim.
- A barna ceruzával kitöltöttem a szemöldököm hiányait.
- Az Essence stay allday korrektorral eltüntettem a szemem alatti karikákat. És kész!:)

9 megjegyzés :

  1. Imádom! Kép alapján nem is jöttem rá, hogy ez a te blogod. :O Nagyon jól áll neked!!

    VálaszTörlés
  2. Széééép! És még szimmetrikus is, pedig ennél biztos nem volt könnyű :)

    VálaszTörlés
  3. folyamatosan nézegettem jobbra balra:D

    VálaszTörlés
  4. Hú, wow, azta, ügyi vagy, és tényleg különleges! :)

    VálaszTörlés
  5. Áá! Nagyon tetszik! Olyan eredeti :) Tetszik a forma

    VálaszTörlés