2011. július 24., vasárnap

Pénteki smink 1 és 2

Hosszú esténk volt.:D Először drága kis osztálytársaimmal mentünk találkozni. Nem akartam túl erős, látványos sminket,mert még világosban indultunk el.:) Csak olyan van rajtam valami szintűt. A mélyítővonalba és az alsó szempillasor alá egy sötétebb barna került, a mozgó szemhéjamra egy bőrszínű világos szemhéjpúder, fekete szemceruza, Essence smokey eyes spirál, egy kis korrektor a szem alá, púder és pirosító, kevés highlight, számra pedig csak Carmexet kentem.






Estébb pedig mentünk táncikálni. Előtte még volt időm hazajönni, úgyhogy egy kis átalakításon estem át. Az előző verziónál nem volt rajtam túl sok szín. Az ingemhez egyébként is általában ilyesmi sminket szeretek csinálni. Későbbre viszont az ingemet trikóra cseréltem. A mozgó szemhéjamra egy rózsaszínes színt tettem, a mélyítővonalon átmentem egy sötétebb barnával, az alsó szempillasor alá pedig egy nagyon sötét lilát használtam. Felfrissítettem a vízvonalon a fekete ceruzát, a spirálon átmentem egy másik kedvencemmel, púder, plusz egy rózsaszín NYX rúzs, rá pedig a holografikus Essence szájfény (utóbbiak remekül lemaradtak a képről:P).




Reggel értem haza, jó kis este volt, felvettem az új H&M-es lábbelim is, amit Ti még nem is láttatok.:O Make you up! Andi vett ugyanilyet. Az első képen látható narancs színű. Nagyon kényelmes és 1500Ft volt.:) Nem lehetett otthagyni, nem is bántam meg a vásárlást. Csak egy bajom van vele. Lehet, hogy kisebb kellett volna belőle, mert ha sokáig van rajtam, megnyúlik a gumija vagy nem tudom, és kilépkedek belőle néha.:S Pedig nagyon imádom már most, nem örülnék, ha nem tudnám hordani. Ezután nagyobb figyelmet szentelek a H&M-es cipőknek, mert marha kényelmes tényleg, meg is lepődtem.:)

Kontaktlencsés postot pedig nem felejtettem el, csak még legutóbbi vizsgálatomkor hoztam hozzá szóróanyagokat, amiket nem találok.:( Max megírom a saját tapasztalataim, és amiket én tudok, alkalmazok stb. 9 év alatt tapasztaltam eleget.:D

És már 188-an vagytok itt, 141-en facebook-on. Teljesen meg vagyok hatódva...:)
Köszönöm mindenkinek!

3 megjegyzés :