2011. július 11., hétfő

Régi S-he lakk + BTNG + strand = csalódás

Bár ez a lakk már azt hiszem nem kapható, de meg szerettem volna veletek osztani a hétvégi csalódásom. Mindig szerettem a S-he lakkjaim. Nagyon jó színeket lehetett belőle kapni és a legtöbb 1-2 rétegben remekül fedett. Nálam kibírtak csodásan jó pár napot, de most egy nap strandolás nagyon betett ennek a lakknak. Bár nem tudom, mennyire a S-he és mennyire az alap- és a fedőlakk hibája.



Most először vettem észre, hogy milyen kicsi, vékony ecsete van ezeknek a lakkoknak, a végén már eléggé idegesített is, hogy nem tudom olyan gyorsan lekenni vele a körmöm, mintha egy nagyobb lenne neki.


Egy nap után nézett ki így a körmöm, ahogy a képen. Pedig nem voltak valami hosszúak. Egész napos strandolást ennyire bírta. Alap- és fedőlakknak a Better than gel nails lakkjait használtam, szóval ez most elsősorban talán az ő próbájuk volt. A magentát csak egy rétegben kentem fel, mert elég jól is fedett viszonylag, és már nem lett volna időm megvárni 2 réteg száradását. Mit ne mondjak, elég nagy csalódás.:D Bár számítottam rá, hogy a sok fürdőzés nem fog jót tenni neki, de azért azt nem vártam volna, hogy 24 óra elteltével ennyire siralmasan fog kinézni.:S

Nálatok hogy bírják a lakkok a strandolást?

11 megjegyzés :

  1. Saját köröm+strand+körömlakk sosem működik, mivel a köröm a víztől felpuhul, a lakk viszont egy merev műgyantás valami, ami nem puhul, így nem is tudja követni a köröm mozgását, berepedezik és lepereg...tehát fölösleges körömlakkot strandon tesztelni, mert úgyis lejön.

    VálaszTörlés
  2. én egy essence lakkot, és az essence twins csillámos lakkot kentem fel (alaplakk + 3 réteg szín + 1 réteg csillám) és reggeltől estig semmi baja nem lett :) plusz a lábamon se, ott pedig show your feetes lakkot használtam. szerintem próbáld meg más márkákkal, én a s-heben sajnos eddig csak csalódtam körömlakkok terén.

    VálaszTörlés
  3. Én így csak egyszer jártam, azóta nem lakkozok strandra. Fölösleges, mert egyszerűen lejön akár egy órás fürdés után is belőle. Szerintem se a lakkok hibája, egyik se állna ki egy ilyen "próbát".

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez a szín van meg nekem is és eléggé...hmmm kifogásolható a minősége...

    VálaszTörlés
  5. lora: nekem is volt már régebben, ami megmaradt. plusz a lábamon maybelline lakk volt és az teljesen tökéletes maradt. majd megpróbálom ugyanazt a lakkot kézen is, hátha.

    VálaszTörlés
  6. Én 4 napig folyamatosan strandoltam és semmi baja nem lett a lakkomnak. :) Essence multi dimension körömlakk 2 rétegben, valamint 1 réteg fedőlakk. Alaplakkot nem is használtam és még mindig hibamentesek. <3

    VálaszTörlés
  7. Sztm alaplakk nem kell, nálam attól pattognak. Lakk+fedőlakk és ennyi.

    VálaszTörlés
  8. Nálam a nyár együtt jár a vízzel és a színes lakkokkal, sokkal többször festem be a körmöm jó időben, mint télen, de ez talán másnál is így van. Szóval szerintem butaság csak azért lemosni a lakkot, vagy nem tenni fel, mert másnap strandolás van...
    Bírja ki és kész :)
    Amúgy az alaplakkban lehet valami, nálam is gyorsabban kopik úgy még ha víz nem is éri :S

    VálaszTörlés
  9. plusz színes fürdőruhákkal nagyon jól néz ki.:) majd kipróbálom alaplakk nélkül

    VálaszTörlés
  10. Better than gel nails -ből az alaplakkot hagyd ki és akkor ennél csak jobb lesz :)

    VálaszTörlés
  11. Én nem vettem meg először a BTGN alaplakkot, csak a fedőt, és nekem úgy nem volt tartós. Viszont ha valahol megsérült a lakk,akkor ott egyben le lehetett húzni, mint egy fóliát:)) Alaplakkal már jobb a helyzet.

    VálaszTörlés