2011. július 12., kedd

Szemfestéklemosók - La Roche-Posay és Essence

Szinte mindig babapopsitörlő kendővel mosom le a sminkem, de mivel van két szemfestéklemosóm, gondoltam megmutatom nektek őket és írok róluk pár sort, plusz a tapasztalataim.


- La Roche-Posay fiziológiás szemfestéklemosó - érzékeny bőrre
- Essence eye makeup remover - waterproof

La Roche-Posay
Kíméletes, ennek ellenére magas sminkeltávolító hatást ígér. A használati utasítás szerint nem szükséges lemosni, tekintettel van a könny pH-értékére, illetve nincs mitesszerképző hatása. Szappan-, alkohol- és színezőanyagmentes. Az illata nagyon gyenge, engem valahogy az uszodák klóros szagára emlékeztet, bizonyára a benne található termálvíz miatt. Neten kutakodtam az ára után, mert ezt én a facebook-on emlegetett szeretetcsomagomban kaptam, kb 3500Ft-ba kerül.

Essence
Ez egy kétfázisú lemosó, ami gyengéden eltávolítja a vízálló sminktermékeket, valamint a tartós rúzsokat is. A kék rész biztosítja a festék hatékony eltüntetését, az átlátszó pedig felfrissíti a szem környékét. Finom, krémre emlékeztető gyenge illata van, egész kellemes. Használat előtt fel kell rázni, hogy a két fázis összekeveredhessen. Tavaly vettem, kb 600Ft-ba került, ha jól emlékszem, és ajándékba egy Smokey Eyes ceruzát csomagoltak hozzá.

zöld Acid sminknél próbáltam ki őket, hogy vajon melyik lesz hatékonyabb. Őszinte leszek, a La Roche-Posey-tól vártam a csodát, és arra számítottam, hogy gyorsabban leszedi a festéket, mint az Essence, de nem így lett. 

bal: Essence, jobb: La Roche-Posay
A La Roche-Posay-val sokkal tovább kellett tisztítani a szemem, mire elértem ezt az eredményt. Az Essence-nél szinte már az első törlésnél rengeteg festék lejött, bizonyára mert a vízálló festékekhez találták ki. Viszont van egy számomra olyan negatívuma, hogy iszonyú olajos.. Hiába rázom össze a két fázist jó alaposan, olyan mintha csak a kék részét használnám. Ez az olajosság pedig nem szívódik be a bőrbe, hanem még jóval később is érezni, ha a szememhez nyúlok. A La Roche-Posay-ra azt mondom emiatt is, hogy inkább törölgetem a szemem vele tovább. Plusz az Essence-nél utána elég sokáig olyan érzésem volt, mintha a festékből nagyon sok belement volna a szemembe, és ez nagyon irritálta még 1 óra elteltével is. Ilyet a másik lemosónál egyáltalán nem tapasztaltam, hiába kellett vele tovább harcolni a sminkem ellen.

Mindegyiket tudom ajánlani, mert egyaránt rendelkeznek pozitívumokkal és negatívumokkal is. A La Roche-Posay-hoz talán kicsit jobban húz a szívem a kíméletessége miatt, viszont ha az ár-érték arányt nézzük, megéri elviselni az Essence-szel járuló apróbb kellemetlenségeket, mert az eredmény nagyon látványos, gyors, és mégiscsak van köztük kb 3000Ft különbség, ami szerintem legtöbbünknek egyáltalán nem mindegy.

Ti hogyan és mivel szoktátok eltávolítani a sminketeket?

2 megjegyzés :

  1. én az Avon új lemosóját, az ExtraLasting make-up removert használom néhány napja, és nagyon jó! ez is kétfázisú-felrázós, de abszolút nem rossz, meg is lepődtem, amikor először próbáltam. a tartós szemceruzával is elboldogul, simán levisz mindent. le kell mosni ugyan, de a víztől könnyen lejön az a minimális olajos érzés is, amit hagy maga után. eddig az Avon krémes lemosóját használtam, de az valahogy nekem is olyan volt, mint neked az Essence, mintha belement volna a festék a szemembe, brrrrr. de az extralastingot csak ajánlani tudom. (:

    VálaszTörlés
  2. "babapopsitörlő kendő" :DD

    amúgy nekem is ez az Essence van, eleinte teljesen meg voltam vele elégedve, most viszont már csak a negyedéig van az üveg és mintha már nem lenne olyan jó, mint az elején :S

    VálaszTörlés