2011. július 28., csütörtök

VERA cristal Long Lash Mascara

Az a vicces, hogy erről a spirálról az ég egy adta világon sehol semmit nem találtam még.:D Brands.hu-ról rendeltem a Carlo di Roma termékekkel, rá is van írva, hogy ők gyártják. Viszont imádom!





A csomagolása nem egy nagy durranás, elég könnyű, de azért gagyinak nem mondanám. A fekete felületre ezüsttel írták rá a nevet és minden egyéb információt, összességében egész jól néz ki. A spirál feje nagyon vékony, ezért mikor kihúzzuk, nagyon könnyen és finoman kijön a tubusból. A kefe rajta körbe spirálként fut végig. Nem vesz fel többet a festékből, mint amennyire szükségünk van, csak pont a végéről kell egy kevés felesleget visszatenni, ez pedig elég sok szempillaspirálnál így van, szóval nem érdekes.

Az illata egyáltalán nem olyan, mint amit megszokhattunk más termékeknél, kifejezetten kellemes, krémhez vagy parfümhöz hasonló, bár ezt a szempillánkon már úgysem érezzük.:) Az állaga sokkal sokkal folyékonyabb, nem olyan sűrű, emiatt sajnos lassabban is szárad meg a pillákon, de ezután nincs vele gond. Azért elég sokszor összekentem már a szemhéjam...:P De ha megszokja az ember, hogy picit óvatosnak kell lenni, nem gond.



Az eredmény szerintem magáért beszél, nagyon szép pillákat csinál, de a használatot a folyékony állag miatt tényleg szokni kell. Ugyanis, ha túl sokáig festegetünk vele, nagyon össze tudja a szálakat ragasztani, az eredmény pedig úgy eléggé babás lesz. Én amikor belefutok ebbe a hibába, tűvel vagy fogpiszkálóval szétszedem az összeragadt pillákat. A fogása használat közben kifejezetten jó, remekül kézre áll a kupak formájának köszönhetően.

Végeredményben egy szuper kis spirál, tehát aki valahol találkozik vele, bátran vegye meg, ha van egy kis türelme, biztos vagyok benne, hogy szeretni fogja.:)

4 megjegyzés :

  1. aztaa. nagyon szépek így a pilláid :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett az eredmény:)

    VálaszTörlés
  3. Hű, ilyen kefét még nem is láttam. :O
    Viszont tényleg meggyőzőek a képek! :)

    VálaszTörlés