2011. augusztus 29., hétfő

Astor Fash'n Studio Fruity Scent körömlakk

Hétvégén a Müllerben jártam, és megláttam, hogy akciósak ezek a lakkok. Mivel még volt egy Astor lakkom sem, plusz hallottam már ezekről az illatos darabokról, jobban megvizsgáltam őket.:)


Két színt vettem meg végül, az egyik ő, a 119-es árnyalat, a másik pedig a 107-es, egy vaníliapuding színű. Róla is lesz később egy bejegyzést. Eléggé sajnálom egyébként, hogy nem adtak az árnyalatoknak valami fantázianevet. Illatos is, elég lelombozó, hogy nincs valami jópofa neve.:S

Az üveg 6ml lakkot tartalmaz, az ára pedig kb 600Ft volt, teljesen korrekt. Az ecsete hengeres alakú, nem túl nagy, de könnyű vele festeni. Én kis naiv, mivel illatos, egyből beleszagoltam az üvegbe... Rosszul tettem, mert töményen beszippantottam a lakkszagot, blöe.:D Azután érezni csak az illatot, amikor már megszáradt a körmünkön. Valakinél olvastam, hogy "de ki szagolgatja a körmét??". Hát lányok! Higgyetek nekem! Ha tudjátok, hogy illata van, szagolgatjátok is!:D Engem nagyon emlékeztet valamire, úgyhogy még többet szimatoltam.. Nem tudok rájönni, vagy a playdoh gyurma vagy a sütibaba.:D

Nagyon szép, krémes színek kaphatók, viszont sajnos ez a narancsos nem fed túl jól. A képeken két rétegben van a körmömön. Sajnos egynél nem tudtam lefényképezni, mert nem itthon festettem. Nagyon kellett volna még egy harmadik réteg is, itt-ott eléggé átlátszott a körmöm. Remélem a másik, amit vettem, nem ilyen lesz.

A képeken picivel rikítóbbnak tűnik, mint amilyen élőben. Inkább ilyen korallos pasztellnarancs eredetileg. Már ha ennek a színmegfogalmazásnak így van értelme.:D



6 megjegyzés :

  1. Én is vettem hétvégén két ilyen Astor lakkot, az egyik pont ez az árnyalat. A másik pedig a rendkívül fantáziadús nevű 123-as, nekem két rétegben is szépen fedett, de juszt is tettem rá egy harmadikat. :) Itt írtam róla, ha érdekel a szín (egy pirosas-narancsos árnyalat, kábé életem eddigi legharsányabb lakkja): http://mymakeupcake.blogspot.com/2011/08/notd-astor-123-studio-fashn.html

    VálaszTörlés
  2. Elvileg ez barackos. :)Nekem még a 086-os van meg.

    VálaszTörlés
  3. Tök ugyan olyan, mint a Rimmel lakk. És igen, amíg az volt a körmömön az én ujjaim is végig az orromnál voltak. :D

    VálaszTörlés
  4. Az a titka, hogy vastagabban kell felvinni és csak 1 réteget, ha kicsit csíkosnak tűnik az normális, száradás közben terül és a végeredmény csodás. Egyenletes szín, jó fedés, viszonylag gyors száradás, plusz a 2 napig tartó illat :D A barackos egész jó, bár a rózsaszínnek intenzív émelyítő tutti-frutti illata van, az kissé zavaró volt (nekem)

    VálaszTörlés
  5. A 119-es neve Sweet Apricot, a 107-é pedig Lemon Zest. :)

    Nekem a 108-as Orange Fizz van meg, de én nagyon imádom. Bevallom őszíntén engem nem érdekel, hogy illatosított-e, de olyan gyönyörű narancs színe van, hogy nem tudtam otthagyni :)

    VálaszTörlés