2011. augusztus 22., hétfő

Avon hajvégápoló szérum - az olvasók ajánlásával

Múlt héten megkérdeztem facebookon az olvasókat, hogy milyen hajvégápoló ajánlanának. Nagyjából mindenki az Avonost ajánlotta, úgyhogy rendeltem egyet, hamar meg is érkezett. Köszi Zsófi!:D El is kezdtem használni, persze ennyi idő után még nem tudok véleményt mondani, leszámítva pár apróságot. Nem is mondanám tesztnek ezt a postot, bár igazából sosem hívtam tesztnek egyik bejegyzésemet. Inkább bemutató... Na lássuk!







Az illata isteni, imádom már most. Az állaga elég folyós, ha jól rémlik, valaki írta is, hogy emiatt nem igazán szerette. Én is szerencsétlenkedtem vele ma emiatt, de nem vészes szerintem, hozzá lehet szokni. Próbáltam már száraz és nedves hajra kenve is. Meglepődtem, a száraz hajnál sem volt utána olyan érzésem, hogy valami a hajamra van kenve, csak nagyon jó illata lett utána. Meg gondolom csupa jót is tett neki.:) Ez a pumpás kiszerelés különösen tetszik. Egy ilyen terméknél nem is lehetne praktikusabb megoldást kitalálni, maximum, ha folyékonyabb lenne a szer, fújós fejjel.

Első ránézésre ennyi! Remélem lesz, akinek hasznos ez a bejegyzés is!

8 megjegyzés :

  1. Szia!
    Hidd el később sem csalódsz benne. Én már régóta használom már alig van belőle és fantasztikus, örülj hogy beszerezted..:D

    VálaszTörlés
  2. én is használtam, nagyon szerettem :) A Glisskur hajvégápolója is jó még nekem, nem tudom próbáltad, szereted-e?

    VálaszTörlés
  3. En is ezt hasznalom. Nem neheziti el a hajat, megis apolja. Nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Én kiszoktam mostni belőle és nekem úgy is használ:DD

    VálaszTörlés
  5. Én is ezt használom, és csupa jót tudok csak mondani róla, remélem neked is hasonló tapasztalatod lesz vele hosszútávon! :)

    VálaszTörlés
  6. Én imádtam...az illatát és az állagát is. Ráadásul az én hajam nagyon könnyen kócolódik,de ettől olyan nagyon könnyen lehet fésülgetni:)

    VálaszTörlés
  7. Szia, nekem is kedvencem, évek óta használom, ez az olajos állag nagyon jó és nem nehezít, zsírosítja a hajat , hamar beszívódik a hajba ez az olajos állagú szérum, már egyáltalán nem is töredezett a hajam, ja és hajvasaláshoz ajánlom, nekem elég vékony szálú a hajam, és hamar begöndörödik a párától, viszont ha kivasalom és rárakom a hajvégápolót és átvasalom akkor jobb mint bármelyik hajlakk, és még ápol is... illata meg zseniális:D

    VálaszTörlés
  8. Gondolkozom rajta, hogy veszek egyet... rengeteg jót olvasok róla :)

    VálaszTörlés