2011. augusztus 7., vasárnap

Bornapok smink (Oh So Special)

Az új narancs színű H&M lábbelimhez szuperül passzolt az Oh So Special paletta legélénkebb színe, úgyhogy mondhatjuk, hogy az övé lett a főszerep ebben a sminkben.




A smink nem lett túl bonyolult, nem is akartam sokat szöszölni vele, mivel társaságban voltam. Végül is a szemem a lényeg, a hajam meg vizes volt, szóval nem csináltam az egész arcomról képet, remélem nem bánjátok.:)

Így készült:
- Essence stay allday korrektort tettem a szemem alatti karikákra.
- NYX bázist vittem fel a szememre.
- A mozgó szemhéjra a Sleek Oh So Special paletta legélénkebb színét tettem egy lapos ecsettel.
- Egy pufi ecsettel barnát vittem fel a mélyítővonalba.
- Ugyanezt a színt ceruza ecsettel az alsó szempillasor alá, annak a külső felére is használtam.
- A szemöldökcsont alá, a belső szemzugba és az alsó pillasor alá belülre pufi és ceruza ecsettel világos színt tettem.
- Fekete Miss Sporty szemceruzával kihúztam a vízvonalam.
- Essence hypno gloss szempillaspirál és kész!

Mára ennyi!:) Holnap indulunk haza... :P:(

5 megjegyzés :

  1. Jól látom, hogy leégett az orrod? :DDD
    Igyekezz haza!! :)

    VálaszTörlés
  2. fene jó színem lett...:D nem tudom, voltam-e már valaha ennyire megsütve:D

    VálaszTörlés
  3. balatonfüreden vagyok még most is.:) de sajna már csak holnapig.:( hüpp!

    VálaszTörlés