2011. augusztus 30., kedd

got2b POWDER'ful volumizing styling powder

Nagyon sokat hallottam róla, csupa jót, és nagyon bíztam is benne, hogy nekem is tetszett, de nem így lett...





Egy kuponnak hála kb. 900Ft-ért sikerült hozzájutnom a DM-ben. Első gondolatom az volt, mikor leemeltem a polcról, hogy iszonyúan könnyű, van ebben egyáltalán valami?:D Van, por... Ettől nem is várhatunk nehezebb terméket, csak meglepődtem. 



Követtem az utasításokat. Próbáltam közvetlenül a hajamra szórva is, próbáltam a kezemről felvinni, de egyik verziónál sem nyűgözött le az eredmény. Csináltam előtte, utána képeket a hajamról, de értelmetlen lett volna feltenni, mert nem látszik semmi. Biztosan elérném az eredményt, amit a képen mutatnak, de nekem nagy bajom ezzel a készítménnyel, hogy utána ragacsos érzete van a hajamnak. Én pedig nem szeretem, ha hozzáérek, és kellemetlen a tapintása. Pláne, ha más hozzáér, és ő is érzi... 

Lefényképezhettem volna magát a port is, elfelejtettem, ne haragudjatok! Fehér színű, kicsit nekem kristályosnak tűnik. Először tényleg poros érzete van, de ahogy eltűnik, ilyen tapadóssá válik. Ha valakit nem zavar, hogy a haja inkább csak jól néz ki, de ne nyúljanak hozzá, akkor jó lehet. Ami meg a másik bajom vele, hogy én nem szeretem, ha ilyen kócoskásnak tűnik a hajam, legyen szép és rendezett, szabályos (szeretem, ha minden szabályos:D). Ezzel pedig csak úgy tudtam látványosan dúsabbá tenni a hajam, hogy kicsit olyan torzonborz lett.

Összességében... Nem nekem való.:S

8 megjegyzés :

  1. Én egy videót láttam a használatáról, de már ott sem tetszett. Egy csajnak gyönyörű, fényes haja volt, de ettől a portól fénytelen, szinte sprőd haja lett...

    VálaszTörlés
  2. :/ Pedig én is bíztam benne, hogy jó lesz...

    VálaszTörlés
  3. Én hajlakkot és hajhabot vettem, és a célnak tökéletesen megfelelt, mert szombaton tettem fel őket és azóta szép dús a hajam és még mindig nem lett zsíros. Bár a dúsítást nem vártam el tőle, mégis bevált, és emellett szuperül fixálta a göndör hajam, úgyhogy nem tudok róla rosszat mondani. Mondjuk ezt a port nem próbáltam még, de én őszintén nem is nagyon szeretem az ilyen por állagú dolgokat, száraz sampont sem használnék pl. soha, a hajhab azért jobb mert ott eleve beszárítod a frizurát, így tuti dúsabb lesz. Ne írd még le a got2be-t :)

    VálaszTörlés
  4. a got2b-t nem írom le, ettől a portól nem ájultam csak el:)

    VálaszTörlés
  5. Én ugyanezt tapasztaltam, mint te. :(

    VálaszTörlés
  6. Nekem bejött,már a másodikat használom..
    A kezemre szórok egy kicsit,előrehajtom a fejem és szétoszlatom.
    Az benne a jó,hogy 3 napig friss és dús tőle a hajam,mosás nélkül,nem zsíros,nem ragad,nem lapul le..
    Szerintem egy próbát megér,szvsz a hajas termékeknél tényleg mindenki mást tapasztal..

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ti kaptatok hozzá használati utasítást? Mert itt az egyik képen úgy látszik, márpedig nekem nem volt hozzá semmi...

    VálaszTörlés
  8. nem volt hozzá, csak ami a doboz hátoldalán van.

    VálaszTörlés