2011. augusztus 26., péntek

Hajvasalás előtt és után

Ez egy elég különc post, csak meg akartam mutatni érdekességképp, hogy nálam mekkora különbséget jelent, hogy vasalok-e hajat, vagy nem.:D Ha simán szárítom és fésülöm, az így fest. NEM tupír!:D Persze vasalok mindig, mert anélkül valami borzasztó.:P Titkon bízom benne, hogy egyszer divatba jön az ilyen séró.:D


Ha mást nem, remélem egy mosolyt kiváltott belőletek ez a nem túl izgalmas bejegyzés így péntek este.:) Holnap előreláthatólag ajakfilces post lesz.

17 megjegyzés :

  1. Az enyém még borzalmasabb...nem mernék előtte képet feltenni :D

    VálaszTörlés
  2. Mármint....a Tiéd nem borzalmas! :D

    VálaszTörlés
  3. pont ugyanilyen hajam van csak egy hosszabb verzióban... :D

    VálaszTörlés
  4. Aranyos a kócos kép. :) És irigyellek, hogy így tudod húzgálni a szemöldököd. :D

    VálaszTörlés
  5. lehet érdemes lenne valami hullámosat kipróbálni, sztem nem is borzasztó egyáltalán.. sőt :) ha csak alapból hagyod megszáradni akkor milyen??

    VálaszTörlés
  6. volt róla egy bejegyzés már itt:
    http://hard--candy.blogspot.com/2011/07/gondor-hullamos-haj-ahogy-en-csinalom.html

    VálaszTörlés
  7. a raszta haj pozitivuma, hogy semmit se kell vele csinálni :DD

    VálaszTörlés
  8. Én annyira imádom, amikor így áll a hajam hajmosás után :P De aztán, amint megfésülöm olyan lesz, mint a tiéd vasalás után =(

    VálaszTörlés
  9. nekem tetszett ez a poszt, legalább biztosan tudom nem csak én szenvedek a hajammal :)

    VálaszTörlés
  10. nekem is ilyen a hajam csak a hátam közepéig ér :D

    VálaszTörlés
  11. Hú nekem még ennél is durvább...Én is utálom saját magamon, amikor ilyen. össze-vissza áll és vmiért olyan mint egy seprű.:D Csúnya, szóval én se lépek ki sehova hajformázás nélkül.
    Tök jó, hogy megmutattad.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  12. nekem tetszik a hajad vasalás nélkül is:D

    VálaszTörlés
  13. írok egy értelmes postot, nem ír rá senki, erre meg ennyi üzenet jön.:D:D:D

    VálaszTörlés
  14. :D Én is hasonlóan nézek ki vasalás nélkül :S

    VálaszTörlés
  15. milyen hajvasalód van? mert ahogy látom írtó jó :)

    VálaszTörlés
  16. fúh nagyon jó igen, imádom, életem egyik legjobb vétele volt:D vidal sassoon. megkeresem h pontosan milyen.

    vidal sassoon vs5316
    http://www.dooyoo.co.uk/hair-care/vidal-sassoon-vs5316-professional-straightener/

    ha jól emlékszem, 4 éve vettem a saturnban, talán olyan 8eFt körül lehetett az ára, de azóta nem láttam ott már vidal sassoon hajvasalókat

    VálaszTörlés