2011. augusztus 16., kedd

Hófehérke smink

A Hercegnős TAG eredménye ugye az lett tegnap, hogy Hófehérke sminkjét készítettem el. Beszéljenek helyettem a képek!:) Marha jól néz ki a bikinim formája rajtam...:D:D


Ez a kép, és a hercegnős ágyneműm (nem röhög, ajándék volt!) szolgált alapul a sminkhez.





Tessék! Ott a mosoly, vigyor, amit csak akartok!:D Gyereknap van!




Nekem más a szájformám, próbáltam a képekhez hasonlót csinálni, ezért felül lekerekítettem a vonalat.

És egy bónusz kép!:D

14 megjegyzés :

  1. baromi jó lett :D a mosolygós a kedvencem:D

    VálaszTörlés
  2. jajj az utolsó....az kééész nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés
  3. De szép hófehérke vagy, a gonosz almákkal vigyázz! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo! Sok no fel a piros ruzstol, de annyira jol all mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Hófehérkének nyelvpiercingje van? =)))) Amúgy nagyon aranyos Hófehérke vagy =)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól áll.:) Az utolsó kép nagyon kemény.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm:)

    Eme! ez egy ilyen lázadó hófehérke:D:D

    VálaszTörlés
  8. Jujj, nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. eszméletlen :DDD Nagyon jó főleg az utolsó kép :DDD
    loveit. :D

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett:) az egyik szemöldököd feljebb van,mint a másik vagy rosszul látom ilyen korai órán? :D

    én alice lettem:
    http://mondedefleur.blogspot.com/2011/08/alice.html

    VálaszTörlés
  11. köszönöm az észrevételt, igen az egyik feljebb van:D állandóan grimaszolok és sokszor felhúzom az egyik szemöldököm. és így maradtam.:D pár éve próbálom kompenzálni és húzkodni a másikat is. már nagyon jól megy felváltva:D

    VálaszTörlés
  12. Úúú de szép vagy Zsófi! :))

    VálaszTörlés