2011. augusztus 2., kedd

Kicsi korom kedvenc ételei:)

MillaCsilla adta tovább nekem ezt a játékot, nagyon szépen köszönöm!:) Most turkálhatok a fejemben, hogy miket szerettem régen. Kicsit elfogult vagyok, mert most más hamikhoz húz a kis pocakom.:D

Palacsinta
Máig a legkedvencebb kedvencem. Imádom,, belefulladnék, palacsintasütővel temessenek el.:D



Párizsi csirkemell
Julihúsnak hívtam mindig, mert régen Kudlik Juli csinált ilyet a műsorában és onnan néztük el.:D

Tatár beefsteak
A miénk jobban néz ki, imádom a mai napig. Nem érdekel a kergemarhakór se. Hetek óta ölnék egy kisebb adagért.:)

Darakása
Mi így hívjuk, de amúgy tejbegríz vagy tejbedara. Csilla miatt tegnap este muszáj volt csinálnom.:D

Bundás kenyér
Hamnyamnyam... Most is megenném.

Császármorzsa
Igazi ovikaja. Anyu nem nagyon csinált, mostanság szoktam néha én.

Kakaós csiga
Réges rég apu vett nekem sokszor általánosos koromban tízóraira.

Kakaós kalács
Nyamiii. Mostanában inkább én csinálok csokipudingos krémmel töltve.

Akiknek pedig továbbadom:

4 megjegyzés :