2011. augusztus 23., kedd

KreatívKedd - Alice Csodaországban

Hát elindítottuk közös erővel ezt a kis kreativitást ösztönző sorozatot. Reméljük, tetszeni fog nektek is, amiket csinálunk, még ha nekünk épp nem is.:D




Első ötletek...




Túl sok apróságot képzeltem el magamra, úgyhogy ezt a verziót elvetettem, de azért lefényképeztem, hogy mégis. A második pillangó akart lenni, de nem jutottam el a végére. A sütinél meg oda szerettem volna írni a számra, hogy 'Eat me', de nem fért rá.:D

...és ami végül megszületett.




A lényeg itt az, hogy a mesében és a filmben is van olyan rész, amikor a macska vigyora átmegy a holdba. Ez adta az alapötletet. Persze, csak mint általában, most sem vagyok elégedett a kivitelezéssel, lehetett volna jobb is, nézzétek el nekem. Bár figyelembe véve, hogy negyed 12-kor álltam neki este, és fél 2-kor végeztem...:D Ezt sikerült összehozni, remélem azért tetszik.

És a többiek munkája:
Mi is csak a postolás után fogjuk látni egymásét, nem is tudunk semmit egymás ötleteiről, úgyhogy nekünk is izgi lesz.:D

Kriszti: http://www.forumshops.blogspot.com/2011/08/kreativ-kedd-1.html
Bunny: www.makeupmania-bunny.blogspot.com/2011/08/kreativ-kedd.html
Niki: www.madeinbeauty.blogspot.com/2011/08/kreativ-kedd-in-wonderland.html
Suzy: http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/2011/08/kreativ-kedd-aliz-csodaorszagban.html

Jah és szépen elfelejtettem, de ez a post a...
200.

Köszönöm minden kedves olvasómnak a kitartó figyelmet!!!:) Köszönöm, hogy egyre többen vagytok, öröm nektek írni!

22 megjegyzés :

  1. Úúúúúúúristen te egy állat vagy Zsófi :D:D:D áá tejooeeeg imáádom

    VálaszTörlés
  2. wáááá azok a szemek!! eszméletlen jó :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Wáááh ez valami elképesztő lett (Y)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. wow... kicsit félelmetes de abszolút jó értelemben!

    VálaszTörlés
  6. De jóóóó, ügyi vagy! :) A süti nagyon ott van :)

    VálaszTörlés
  7. Azta mindenit!! Az a süti mindent visz! :D

    VálaszTörlés
  8. Annyira jó! Még az első ötletek is jók lettek volna magukban! Le vagyok nyűgözve :D

    VálaszTörlés
  9. Eszméletlen! Ú, de fogom várni mindig ezt a sorozatot! Mindannyian annyira ügyesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  10. A muffinos száj nagyon-nagyon tetszik.:) Úristen az utolsó macskás, hát kész vagyok.:D Óriási lett, le a kalappal.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  11. A macskás arc nagyon tuti. Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  12. hihetetlenül jó lett áááá !!!!! *.*

    VálaszTörlés
  13. fuuh hát nekem a te cicád tetszik a legjobban :) ha bebandzsítok akkor tényleg olyan mint a macska a filmben :DD

    VálaszTörlés