2011. augusztus 31., szerda

Mai smink

Bár erős túlzás sminknek hívni, mert nem túl látványos igazából, de hát elég meleg volt, mikor elindultam itthonról, plusz nappalra nagyon erőset nem akarok sosem. Élőben jobban nézett ki azért...





Így készült:
- Szokásos NYX bázis a szemhéjamra.
- A mozgó szemhéjon bőröm színéhez hasonló szemfestéket vittem fel.
- Az alsó pillasor és fent a szemem külső részére egy sötétebb barnát tettem, alul ceruza, felül pufi ecsettel.
- A szemöldököm alá fehér került.
- A felső pillasor tövébe fekete szemceruzával húztam csíkot kb. a szemem közepéig, ezt elmaszatoltam végig.
- Újra bőrszínt vittem fel a mozgó szemhéjra.
- Spiráloztam és kész is.

Nem szeretem kihagyni amúgy a vízvonalat, valahogy mindig azzal érzem teljesnek a sminkeket, de ma utolsó napos a kontaktlencsém, és már nagyon érett neki a váltás, picit zavaró volt, ezért most nem tettem ki extra irritációnak a szemeim.

2 megjegyzés :

  1. Jó ez, egyszerű, de mégis van ott valami. :)

    Én mostanában kihagyom a vízvonalam, olyan szép nagy boci szemeim vannak nélküle. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem az ilyen egyszerűbb sminkeket a forróbb napokon. Szép lett.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés