2011. augusztus 18., csütörtök

Minimál "smink" és shop folyt.

Nagyon sokszor előfordul, főleg nyáron, vagy ha nincs elég időm, hogy csak nagyon kevés sminket teszek magamra. Éppen annyit, hogy valahogy kinézzek,és dobjon rajtam egy picit. Erről már akartam bejegyzést írni, de valahogy mindig elfelejtődött. Lássuk miből áll ez!

Tudom, ennél vidámabb nem is lehettem volna, bocsi!:D Most, ahogy nézem egészen olyan képet vágok, mint valami nagyképű p*csa.:D Vidámságért nézzétek meg a Hófehérke sminket.:P


Akik olvasnak már egy ideje, tudják, hogy nagyon ritkán használok az egész arcomra alapozót, ami valószínűleg a sminkesek szemében halálos vétek.:D Ilyenkor csak nagyon indokolt esetben nyúlok hozzá, többnyire megelégszem csak a púderrel.

Hogy ne tűnjek mégis zombinak, a szemem alá korrektort teszek. A jól bevált és imádott Essence stay allday korrektort, ami ugye pont a szem alatti karikák eltüntetésére való. Ezután jöhet a púder..

Ha kicsit több időm van, csinálok egyszerűbb, alig látható sminket a szememre. Ez nálam annyit jelent, hogy a mozgó szemhéjamra kb. bőrszínű festék, a mélyítővonalba pedig egy sötétebb barna kerül. És esetleg a szemöldökcsontra világos szín. De most nyáron ezt is örömmel elhagyom, ha nagyon meleg van. A vízvonalamra fekete Miss Sporty szemceruzát használok, hogy kicsit odavonzza a tekintetet. Szempillaspirálból ilyenkor az Essence hypno gloss-t használom. Egyáltalán nem csinál se dús, se hosszú pillákat, csak láthatóvá teszi a vékony, alapból nem látszó végeket. Így nem látszik, hogy kifestettem, mégis jobban néz ki. Ha szükséges, kitöltöm a szemöldököm hiányait.

A számra kedvtől függően használok valamilyen rúzst, a képen a natúr Manhattan van rajtam. Előfordul, hogy csak a Carmex-hez nyúlok, vagy előkapok egy ajakfilcet, de sokszor inkább egy természetes, rózsaszínes rúzst dobok fel.

Végül pedig jöhet a pirosító. Mióta megkaptam a NYX Angel árnyalatát, azóta nagyon ritkán használok mást. Gyönyörű és nagyon természetes. Ehhez jön még az arccsontra az Essence shimmer powder, ami most 299Ft-ért megvásárolható kifutó termékként. Nagyon remélem, hogy jön helyette valami nagyon hasonló, mert imádom.

Erre nem is nagyon merem azt mondani, hogy smink, inkább csak rendbe teszem magam.:)

És ami tegnapról kimaradt...


2 trikó. Mindegyiket a Tesco-ban vettem. Az fekete 1050Ft volt, a sárga pedig 980Ft. Ennyiért meg teljesen jó, és a trikókat egyébként is nagyon jól ki lehet használni. Az meg ott alatta igen, a hercegnős ágyneműm...:'D

6 megjegyzés :

  1. Nyarra nem is kell tobb smink!:)

    Megnyugodtam,hogy a Hypnoglosstol normalis,hogy nalam annyit produkalt,amennyit.rmalis,hogy nalam annyit produkalt,amennyit.

    VálaszTörlés
  2. Bocsi,ez a mobilos kommentezes eleg nyomi.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díjat kaptál tőlem:
    http://mindentaszepsegrol.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam-koszonom-biu.html

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tőlem is megkapod ezt a díjat, mert szeretem a blogod, szépen sminkelsz. :D Ráadásul gitáros lelkitársak vagyunk.:D:D::D lolz. :D
    http://taylormakeup.blogspot.com/2011/08/top-10-award.html

    VálaszTörlés
  5. Szia, díjat kaptál. Ha van kedved csináld meg és belinkellek :)
    http://menodolgok.blogspot.com/2011/08/valakinek-top-10-listajaba-kerultem.html

    VálaszTörlés
  6. Na akkor én is mondom:
    Díjat kaptál tőlem :DD

    http://vikiikorom.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés