2011. augusztus 27., szombat

NYC ajakfilc - Smooch Proof

Ez a második ilyen ajakfilcem, köszönet érte Coty Hungary-nak. Természetesen most sem befolyásoló tényező a véleményemben, hogy kaptam.

NYC Smooch Pfoof Lipstain - 494 Smooch Proof





Amin meglepődtem, hogy mostanában mikor nézelődtem a NYC polcokon, már van ezekből is teszter, habár így is vannak tündi bündi vásárlók, akik kibontják a becsomagolt termékeket. A korábbi NYC ajakfilces postomban elég sokat írtam a csomagolásról, nem igazán szeretném magam megismételni, de azért itt is írok pár szót. A külső ugyebár valamennyire tükrözi a filc színét, de sajna nem elégg ahhoz, hogy hihessünk neki, főleg úgy, hogy nincs teszter ott, ahol vesszük. A kupak biztosan zár, hangos kattanással pattinthatjuk rá.

Előző NYC ajakfilces postomnál írtam, hogy milyen jó ez a hegy, mert ügyesen lehet vele megrajzolni a szánkat. Viszont azóta az Essence ajakfilcét is kipróbáltam, aminek pici, lekerekített hegye van, mégis ugyanolyan könnyen és szépen lehet vele dolgozni. Plusz azóta használtam jó párszor a filcet, írtam már korábban is, hogy megpuhult pár használat után a hegy vége, azóta nem sokat romlott a helyzet ahhoz képest szerencsére, de nem örülök neki. Viszont akadt vele kis gondom. Volt egy olyan észrevételem, hogy ha sokáig tartom hegyével felfelé, nem marad elég festékanyag benne, és nem lehet vele rendesen kitölteni a szám. Azóta egyszer kijött a filchegy.. De azután, hogy visszatettem, jobb mint újkorában.:D Lehetséges, hogy kicsúszott kicsit, és ezért nem fogott rendesen. Szóval, ha valakinek nem fogna annyira, csak nyomkodja kicsit be, és jó lesz talán nála  is.


Az illata még mindig nagyon tetszik, imádok mélyen beleszagolni.:D Az íze viszont még mindig blöe.:P Az előző darabom pigmentáltságával is elégedett voltam, de ez... Nagyon erős. Meglepődtem. Jóval sötétebb és erősebb a másiknál, pedig az volt a 495-ös, ez pedig a 494-es árnyalat. Nagy különbség van a kettő között. Bár ez látszik a csomagoláson is.

Na ez az a termék, amire én is, mint tartósság  szempontjából nem számításba vehető személy, azt mondom, hogy eszméletlenül tartós.:D Egy darabig rajt volt a számon, azért amikor le akartam szedni... Vért izzadtam, hogy elérjem azt, ami az alsó képen látszik.:D Lefényképezhettem volna előtte is a szám, akkor lett volna igazán látványos, de már mindegy. Mostam vízzel, babapopsitörlő kendővel, vízálló smink lemosóval!!! És még így is nagyon látszódott a számon. Szóval aki szupertartós erős színt szeretne az ajkaira, tádám, megtalálta a tökéletest.:D Persze a száj belső részéről hamarabb eltűnik, de ez mindennel így van.



Ha szeretnétek még többet olvasni a NYC ajakfilcekről, nézzétek meg a másik postot is. Igyekeztem nem ugyanazt írni, hanem inkább kibővíteni az azóta szerzett tapasztalataimmal az előző ilyen bejegyzést.

5 megjegyzés :

  1. Szia! Én is ilyen színűt néztem ki magamnak, de a képek alapján szájon ez is totál piros. Vagy csak a kép színei csalókák?

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a 495 van meg, felkenés után elég brutálnak találtam, pedig a boltos tesztelgetésnél (voltak testerek :D) ez tűnt a legvilágosabbnak. Aztán kis idő elteltével, ahogy kopik, nagyon zép színe lesz, és tartós is, tetszik. :) Biztosan fogok még venni 1-2 darabot, mert inkább et használom, mint a rúzst - egyszerűbb is, kényelmesebb is, tartósabb is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, nekem is be kell majd szereznem egyet :D

    VálaszTörlés
  4. Már több blogon is olvastam erről és nagyon sokan dicsérték. Nagyon tetszik ez az árnyalat, le vagyok nyűgözve.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Most már biztos vagyok benne, hogy én is veszek egy ilyet :)

    VálaszTörlés