2011. augusztus 11., csütörtök

NYC rúzs - English Rose


Már van ilyen rúzsom, másik árnyalatban. A csomagolással már ott sem voltam teljesen elégedett. Amíg csak nézem, a külső és a forma tetszik, meg a fekete-ezüst párosítás is, de ahogy megfogom, túl könnyű és kicsit gagyi. Viszont nem drágák a NYC termékek, ennyi pénzért meg nem kell ilyen apróságokon fennakadni, főleg, ha maga a rúzs egyébként jó.:) Most is 2-3 matricával volt végigragasztva a csomagolás, szóval még tutira nem tapizta előttem senki, ezt pedig nagyon szeretjük.:)


Azt viszont még mindig nagyon-nagyon nagy mínusznak tartom, hogy a rúzst nem lehet teljesen visszahúzni. Minden óvatoskodás ellenére, ezen is végigszántottam már párszor a kupakkal. Maximum annyiból jó ez, hogy látjuk a rúzs színét, akárhogy is tároljuk.



A szín szép, pirosas-rózsaszín gyönyörű fénnyel. Bár most matt rúzsokat szeretnék beszerezni....:D De tényleg nagyon szép. Az illata viszont szörnyű.:D Zsírkrétára emlékeztet engem. Szerencsére nem olyan erős, hogy a kupakot levéve megcsapja az orrunkat, csak a rúzs szaglászásánál érezni, felhelyezés után már nem.

Az állaga kellemes, nem túl lágy, pont jó, kényelmes és jó érzés felkenni a számra. A rúzs formájával is elégedett vagyok, szépen rá tudom fektetni a számra. A fedése tökéletes, elég volt egyszer végigmennem vele az ajkaimon ahhoz, hogy teljesen elfedje őket, és 100%-ig azt a színt kapjuk vissza magunkon is, ami a csomagolásban van. Meglepődtem, mert a másik NYC rúzsomnál pont azt kifogásoltam, hogy nem oszlik el elég egyenletes. A tartósságról, csak mint általában, nem tudok nyilatkozni ugyebár...:)



Összességében csak ajánlani tudom mindenkinek ezeket a rúzsokat, érdemes rájuk pillantani, az óvatoskodást meg talán meg lehet szokni a kupak levételénél és a visszahelyezésnél.

1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép színe van a rúzsnak. Azt én is utálom, ha nem visszacsavarható a rúzs. De ha egy termék jól beválik, akkor muszáj elnézni az ilyesmit.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés