2011. augusztus 6., szombat

NYC szemöldök- és szemceruza

NYC Kohl brow/eyeliner pencil - 921 Jet Black





Maga a külső engem megragadott, tetszik ez a fekete-ezüst párosítás, plusz marha hosszú ez a ceruza.:D Nem is tudom, találkoztam-e mostanság ilyen hosszú, sima, egyszínű szemceruzával. Az egyik kedves olvasóm figyelmeztetett, hogy vigyázzak vele, mert nagyon kemény. Hát valóban nem túl puha, nem is lehet olyan jól elmaszatolni, de mivel elvileg ez egy szemöldökceruza is, talán nem is olyan nagy probléma, hogy nem olyan krémes, mint ahogy azt elvárjuk általában a ceruzáktól. Mondjuk ezt a feketét én biztosan nem használnám a szemöldökömre, de egy annál kicsivel világosabb barna ceruzát már igen.



Ahogy láthatjátok a képen, nagyon szép éles vonalat lehet vele húzni, szerintem a szempillák tövébe lehet talán a legalkalmasabb tusvonal helyett. Vagy esetleg alapnak egy sötétebb sminkhez, ha kitartóak vagyunk, de én inkább csak vonalhoz használnám személy szerint. Vízvonalon egyáltalán nem működik valami jól.:S Pedig kitartó voltam, és elég sokszor áthúztam, próbáltam a kezemmel melegíteni kicsit, de úgy sem sikerült jobb eredményt elérni sajnos. Esetleg a Monday által ajánlott módszer, amiről már korábban tettem említést. Aszerint egy picit lánggal megolvasztjuk a ceruzát, és úgy húzzuk a ki szemünket, hogy tartósabb legyen. Én ezt a módszert először barna ceruzánál próbáltam, ami azelőtt kb. ennyire fogott a vízvonalon, mint ez a NYC ceruza. Melegítve viszont gyönyörű mélybarna vonalat kaptam. Szóval lehetséges, hogy később megpróbálom így is. Bár nálam a Miss Sporty fekete ceruzája volt mindig is a kedvenc.

A terméket a Coty Hungary Kft.től kaptam tesztelésre, ez semmiben sem befolyásolja a leírt véleményemet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése