2011. augusztus 12., péntek

Rimmel Glam'eyes trio smink

Nem dobtam el az agyam használat közben ettől a szemfestéktől.:S A róla szóló postot ITT olvashatjátok.







Így készült: (a paletta hátulján lévő ötlet szerint)
- Szokásos NYX bázist vékonyan felvittem a szememre, az alsó pillasor alá is.
- Lapos ecsettel ütögettem a mozgó szemhéjamra az 1-es színt.
- A szemöldököm alá ment a legvilágosabb festék egy pufi ecsettel, amivel a két szín közti nem túl nagy határt is összemostam.
- Ugyanezt a színt használtam a belső szemzugban is.
- Egy ceruzaecsettel a 3. színt, a kéket tettem az alsó pillasor alá.
- A NYC szemceruzával szerettem volna a szempilláimhoz húzni egy vonalat, de nem fogott rendesen, ezért végül a jól bevált Miss Sporty ceruzám használtam a vízvonalon és felülre is.
- Az Essence hypno gloss spirállal spiráloztam.
- Essence stay allday korrektor a szem alá, és kész is!

Azt hittem, feltűnőkkel lesznek a színek, de így a szemen nem ütnek el annyira egymástól az árnyalatok, mint a dobozban. Nem vagyok kibékülve ezzel a palettával. Mondjuk az ilyen csupa csillám sminkeket egyébként sem preferálom annyira mostanság. Valamilyen más, matt festékkel jobb lenne, de most szerettem volna csak ezt a palettát kipróbálni. Mondjuk a mozgó szemhéjra került türkizes szín nagyon szép, szebb élőben, mint a képeken.

1 megjegyzés :

  1. A színek alapból tök szépek, de tényleg nagyon gyengusok.:/ Többet vártam volna ettől a palettától...Azért a smink szép.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés