2011. augusztus 8., hétfő

Rimmel Glam'eyes trio szemhéjpúder

Rimmel Glam'eyes trio eye shadow - 700 maritime




Első áldozatom a Rimmel szemhéjpúder trio. A leírás szerint tartós, selymes szemhéjpúder, de én ugye tartósságban sosem vagyok mérvadó, mert mindig nyalogatom a szám, piszkálom a szemem, tapizom a fejem, úgyhogy mindent idő előtt leszedek. Ami ezeket is túléli, az meg már tuti nem normális....:D

A kis doboz fóliába volt csomagolva, szóval tuti nem ért még hozzá senki előttem. Ez mindenképp nagyon jó pont, szeretjük az ilyet.:) Masszív, strapabírónak tűnő műanyagból készült. A hátulján mindenféle információ mellett egy kis képet is találunk, ami egy sminktippet ad a paletta színeit használva. Én nagyon csípem az ilyen kis figyelmességeket.:) Plusz ötletet adhat, ha valakinél épp csak ez az egy paletta van, és nem tudja, milyen sminket csináljon vele.

A tok megbízhatóan záródik. Kinyitni nem is olyan könnyű, nekem is a körmömmel sikerült inkább csak, de legalább tutira nem fog kinyílni. Találunk a dobozkában egy kétvégű szivacsszerű applikátort. Az egyik fele keskenyebb, a másik szélesebb, szóval finomabb vonalakhoz, és nagyobb terület kifestéséhez is jó lehet, ha nincs nálunk ecset.


Az első, amit minden előtt muszáj leírnom: az illat. Már ha lehet ezt illatnak nevezni, mert elég büdi szerintem ez a szemhéjpúder.:S Meg is lepődtem. Először azt hittem, hogy az applikátorból jön, de nem.. Halszaghoz tudnám hasonlítani, és ha pontos akarok lenni, nekem a konzerv olajos hal jut róla szembe. Mondjuk csak a dobozba jó mélyen beleszagolva érezni, a szemünkről már nem fogjuk.

A színválasztás szerintem nagyon jó, bár a sötétebb kéknél nekem jobban tetszene egy ennél sötétebb árnyalat. mindhárom csillámos, selyemfényű, igazán szépek. Főleg a bal felső világos türkiz (legalábbis én annak mondanám), tele van zöld mikrocsillámokkal, amik csodaszép fényt adnak neki. Nagyon jól pigmentált mindegyik festék, viszont egy kicsit porzanak. Bár elég gyönyörűek a szemhéjpúderek ahhoz, hogy ezt elfeledtessék velünk. A képekhez felvittem a kezemre egy vékony réteg alapozót. A második homályos lett, bocsi, de mivel ott szépen látszik a zöldes fény és a csillogás, ezért meghagytam.


A terméket a Coty Hungary Kft.-től kaptam tesztelésre, ami semmiben sem befolyásolja a róla megírt véleményemet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése