2011. augusztus 4., csütörtök

Rimmel lakk

Ahogy azt facebook-on is láthattátok már, a Coty Hungary Kft. jóvoltából hozzájutottam néhány termékhez, amikről a napokban fogtok postokat kapni.:) Örültem, hogy még a hét elején megérkezett a kis csomag, mert így tudtam időzíteni néhány bejegyzést.

Rimmel I love lasting finish - 270 hot shot



Most volt először dolgom Rimmel lakkal, szóval örültem, hogy kaptam egy ilyet.:) Bár van 1-2 ehhez hasonló színű lakkom, de sebaj.:) A külső nagyon fiatalos szerintem ezzel a festettnek tűnő I ♥ felirattal, plusz a lilás angol zászló matrica felül. Az ecset az általam szeretett lapított fajta. Kényelmesen, kb. három húzással ki lehet festeni az egész körmöt vele könnyedén. Kézre is áll a kupak, semmi kivetnivalót nem találok benne.



A festék szipiszupi, az első képnél egy réteget kentem fel, a másodiknál pedig kettőt. Azért kell a második is belőle, de ha bőkezűbben bánunk a lakkal, simán elég egyszer átmenni a körmeinken. A színe valami eszméletlen. Egy rétegnél szinte rikító rózsaszínt kapunk, a második viszont valamennyit mélyít rajta. Úgy nagyjából az üvegben látható árnyalatot kapjuk meg. A száradás nem tartott túl sokáig, az átlag Essence lakkok száradási idejéhez vagyok mondjuk szokva, tehát eléggé relatív a nem túl hosszú idő.:)

A terméket a Coty Hungary Kft.-től kaptam tesztelésre, ami semmiben sem befolyásolja a róla megírt véleményemet.

4 megjegyzés :