2011. augusztus 17., szerda

Shop mostanság

Ezeket vettem mostanában. Cipő kivételével mindent tegnap, plusz ma két trikót, de azokat még nem fényképeztem le. Majd valamihoz hozzácsapom megmutatni őket, bár nem túl izgi.:)


- got2b powder'ful dúsító hajformázó (900Ft kuponnal)
- Manhattan soft compact powder (1690Ft)
- Rimmel Lasting finish ajakrúzs (950Ft körül)
- Catrice Ultimate Shine fénylő ajakrúzs (599Ft)
- Manhattan Perfedt Creamy & Care intenzív hidratáló ajakrúzs (299Ft)



C&A napszemcsi (1590Ft)

F&F cipő (1375Ft)

Aldi tároló (699Ft)

Ennyi! Jelentkezem majd az ide tartozó termékekről részletesebben hamarosan!:)

8 megjegyzés :

  1. A dúsító porra nagyon kíváncsi leszek, és jó pofa az a tároló! :)

    VálaszTörlés
  2. én meg a 299ft-os Manhattan rúzsra.. bár én úgyse találok ilyen olcsón szinte semmit.. :D

    VálaszTörlés
  3. Én még régebben eredeti áron vettem ilyen cipőt és tök szeretem,és lassan mindenkinek ilyen lesz XD

    VálaszTörlés
  4. majdnem a világosból vettem, mert abból volt 38as, csak az nagy lett. 37est meg csak ebből találtam.:D aztán gondoltam ennyiért a hülyének is megéri. összefogta viszont a szép kis rózsaszín zoknim:(

    VálaszTörlés
  5. Tök jó a cipő és a tároló is. Én a rúzsokra leszek kíváncsi.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  6. Ilyen dobozom nekem is lesz!:D
    (dobozmániás vagyok)

    VálaszTörlés
  7. hát még én. ha nem is tudok mit beletenni, akkor is kell:D

    VálaszTörlés