2011. augusztus 20., szombat

Új rúzsok

Korábban láthattátok, hogy mostanában beszereztem három új rúzst. Kettőt kaptam, egyet pedig én vettem, de ez itt nem fontos végül is.:) Az árukat a korábbi postban leírtam.





Rimmel Lasting Finish Lipstick - 070 airy fairy



Egyértelműen ő lett a kedvenc ebből a csapatból. Már egy ideje vadásztam olyan rúzst, amiben nincs semmi csillám, semmi fény, semmi csicsa.:D Hát megtaláltam!
A csomagolása bordós sötétlila apró lilás, pirosas csillámokkal. Különösebb érzéseket belőlem nem vált ki. A tetején a logo kifejezetten tetszik. Viszont ami miatt kicsit gagyinak érzem ezt a csomagolást, a könnyűség, és legfőképp a lötyögő kupak. Lehet csak az én darabom ilyen. Ennek ellenére nem esik le, kifejezetten jól zár. A rúzst pedig teljesen vissza lehet húzni.

Az illata már a kupak levételénél érződik. Finom, édeskés, fagyiszerű vaníliás illat. Valamire nagyon emlékeztet, de sehogy sem akar eszembe jutni.:S A színe nagyon szép, mély világos rózsaszín, ami nem olyan feltűnő a szájon, de azért mégis látszik. Az állaga nem olyan lágy és krémes, mint a kedvenc natúr Manhattan rúzsomnak, nem is kemény. Pont jó, olyan érzést kelt, hogy nem fog egyhamar eltűnni a számról. Nagyon jól pigmentált, kétszer húztam végig a számon, hogy a rúzs igazi színét kapjam vissza az ajkaimon. Teli találat minden szempontból! Számomra igazi alapdarab.



Catrice Ultimate Shine - 120 Let's Dance Salsa



A külső szemet gyönyörködtető, igazán elegáns szerintem. Egyetlen nagy hibáját ránézésre sejthetitek... Ujjlenyomatgyűjtő. Gyakorlatilag nincs olyan része, amin ne látszana.:D Plusz az én darabomnál külön negatívum: a két matricából, ami rajta volt, egyet sem lehetett úgy leszedni, hogy ne maradjon csupa ragasztó.:S És nincs itthon benzin lemosni róla, úgyhogy most ilyen fujjderonda.:D A kupak szuperbiztosan zár, a rúzst itt is teljesen be lehet húzni, plusz tök jól néz ki a belenyomott Catrice felirat.

Neki nincs olyan erős illata. Majdnem nincs is neki, nagyon kicsit érezni csak, engem a zsírkrétára emlékeztet. De nem zavaró, mert ahogy írtam, alig érezni. A szín... Hát az valami eszméletlen.:D Erős, élénk, szinte rikító narancsos piros, benne hatalmas arany csillámokkal. Mondjuk azok nem kellenének bele. Eléggé elrontják. Felkenésnél pedig kicsit karcolnak is. Az állaga nagyon krémes. Az enyhe karcolás ellenére könnyen siklik végig az ajkakon. Még nem volt ilyen fajta Catrice rúzsom, ezért elég szokatlan nekem a hegy formája. Egyáltalán nem állt szájra. Főleg mert egy jól pigmentált, élénk színű rúzsról van szó, nem olyan egyszerű felkenni. Az alsó ajakra még ráfekszik, de nem úgy, hogy a széleket is szépen tudjam vele festeni.


Manhattan Perfect Creamy & Care - 56I



Ez a rúzs az, amire azt mondom, hogy nem rossz, nem rossz. 299Ft volt akciósan, annyiért tökéletes, sőt, még többet is nyújt, mint amit várnék. A csomagolása teljesen egyszerű, fekete műanyag, tetején a Manhattan logoval, az árnyalat pedig - akárcsak az előző kettőnél - az alján lévő matricán van feltüntetve. A kupak több, mint remekül záródik hangos kattanással, a rúzst magát pedig ennél is teljesen be lehet csavarni.

Az illat nekem nagyon hasonlít a Rimmeléhez, finom, plusz ez is megcsapja az orrom, ahogy leveszem a kupakot. A színe is nagyon hasonlít  a Rimmeléhez. Enyhe lilás beütésű, mély rózsaszín, ebben viszont vannak mikrocsillám, és fényes is, nagyon szép.:) A hegye itt is furcsa nekem. Nem ferdén vágták el, mint általában a rúzsoknál, hanem ilyen háztetőformára. Régen a Labelloimat sikerült ilyenre alakítanom azzal, hogy egyszerre mindkét ajkam kentem vele.:D De itt nem tetszik. Ha erősebb színe lenne, nehezen tudnám szépre festeni a szám, mert mindenhol tompa. Viszont pont azért, mert nem olyan erős, szépen használható így is.

3 megjegyzés :

  1. A catrice nagyon kis szexis ám :) Én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. A Catrice-szel annyit szemeztem, és végül otthagytam. Magamon nem tudom elképzelni, pedig olyan szép a színe! :) Neked jól áll szerintem!

    VálaszTörlés
  3. Ugyan ilyen Rimmelem van és nagyon szeretem, olyaaan széép *.*

    VálaszTörlés