2011. szeptember 4., vasárnap

Astor Fash'n Studio Fruity Scent körömlakk - Lemon Zest

Nemrég írtam ennek a lakknak az édestestvéréről.. ITT Már említettem, hogy vettem egy másik árnyalatot is ebből a gyümölcs illatú kiadásból. Na ez most ő! A korábbi postban kifogásoltam, hogy nincs valami szép fantázianevük a lakkoknak, a kupakon csak az árnyalat számát tüntetik fel, de egy kedves olvasóm jelezte, hogy van nekik. Az előző, barackos a Sweet Apricot(119), ez pedig a Lemon Zest(107). Köszönöm!:)




Az előzővel sem voltam elégedett, hát ezzel még annyira sem vagyok az...:S A külsőségekről nem írok újra, nem akarom magam ismételni, a másik lakknál el tudjátok olvasni. Próbáltam vastagabban kenni, de nem sokat ért igazából, ugyanolyan csúnyán fedett két réteg után is. Az első képnél látni igazán, miről beszélek. A második sem fedett túl jól, simán kellett volna egy harmadik, de nekem arra nem volt időm már, amikor festettem a körmeim. A száradás nem túl gyorsan megy végbe. Az első réteg után fél órával mentem ebédelni, sikerült is az egyiket tönkretenni. A második után lekentem Essence BTGN fedőlakkal, ami segített, és valamivel gyorsabban megszáradt.

Az illata érdekes.. Olyan igazi mű citromos illat, ami engem kicsit zavart is, de szerencsére a fedőlakk remekül elnyomta. Az az érdekes, hogy ilyen vaníliapuding szerű színhez ilyen citrusos illatot párosítottak. Egy élénk citromsárgához sokkal jobban passzolt volna szerintem. Én valamivel édesebb illatot vártam, bár gyümölcsöset ígérnek, tehát nincs okom panaszra. A színt egyébként az első, egy réteges kép adja vissza, vakuval sokkal élénkebbnek tűnik, pedig nem az.



Végeredményben a szín maga végül is tetszik, csak sajnálom, hogy nehéz egyenletes, szép eredményt összehozni. Az illata sem fogott meg, sőt, kifejezetten zavar. Biztos, hogy nem venném meg még egyszer.

6 megjegyzés :

  1. nekem ebből az babarózsaszin van meg :) azzal semmi bajom, gyönyörű a szinem és nagyon jól fed és tényleg amióta rajtam van kétpercenként szagolgatom a körmeim :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem pont ugyanilyenem van, eddig csak a lábamra használtam, de ott tetszett és bevált :) Az illatát nem éreztem, mert allergiás vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt én is nézegettem múlt héten Rossmannban, de végül letetettem róla. Nagyon bejönnek ezek az Astor lakkok, szerintem az én két darabos gyűjteményem is bővül majd.:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem még nincs ilyen lakkom, de maga az ötlet roppant szimpatikus :D Viszont az érdekelne hogy kb meddig tart ez az illatozás?

    VálaszTörlés
  5. nem sokáig, maximum fél nap :) nekem a sötét pirosasrózsaszínes lakk van ami 1 rétegben is szépen fed és nagyon gyorsan szárad, de a narancs lakk nekem se jött be

    VálaszTörlés