2011. szeptember 18., vasárnap

Collection 2000 Dazzle Me! pigment

Dobpergés! Ez az első pigmentem.:D Leszámítva azt a mintát, amit a MUP küldött kárpótlásként, amikor egy dolgot kifelejtettek a csomagomból. Ajándékba kaptam, és fúh de nagyon örültem neki, már megköszöntem párszor, de még innen is mondom, hogy nagyon szépen köszönöm!:) Csodaszép, meseszép! Igazából sosem terveztem beszerezni pigmentet, mert úgy gondoltam, hogy elég macerás lehet porral dolgozni és végül is elvagyok én sima szuper pigmentált szemhéjpúderekkel is. Aztán lehet, hogy most nagyot változik a véleményem.:)

Egyelőre inkább csak megmutatom. Tesztet ITT Made in Beauty Nikinél és Citromhabnál találtok ezekről a pigmentekről.

Az árnyalat neve: Sugarplum





Külsőségek... A tégely nagyon cuki, egy tünemény, nekem nagyon tetszik. A fedele remekül rácsavarható szuperbiztosan, bár ez nem az a termék, amit csak úgy bedobálunk a táskába magunkkal vinni, mint egy rúzst.:) Már most érzem, hogy hülyeség volt leszedni a kis védőmatricát a lyukacsos részről, jól van Zsófi, ügyes voltál... Ha olyan butuskák voltatok mint én, ne dobáljátok, ne rázzátok és egyebek, mert elég kellemetlen utána lecsavarni a tetejét és találkozni a rengeteg porral. Nagyon helyesek felül a kis csillagok a szöveg mellett.

A por.. Amiről elsősorban nyilatkozni akarok itt, az a színe. Hátte úúúristen. Eszméletlen gyönyörű! Nem is találok rá szavakat. Képeken képtelen voltam megörökíteni mennyire gyönyörű. Alapból szép rózsaszín és valami hihetetlen gyönyörű arany fénye van. Mint a mese, ki nem látta, járjon utána és nem bánja meg. Már alig várom, hogy alkalmat találjak egy sminkre vele.

Természetes fény

Vaku

Napfény

Csillám-billám:)

5 megjegyzés :

  1. Úúúúgy örülök, hogy tetszik!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Igaz, hogy ezek nagyon csillogósak, de szerintem ha csak úgy magában felrakod, csak a mozgó szemhéjre, max. egy picivel fölötte, spirál és kész is :) Szerintem mindennapokra is simán elmegy, legalábbis nekem ez egy visszafogott smink lenne :D Gyönyörűűűűűűűűű

    VálaszTörlés
  3. nekem is elmegy hétköznapokra simán, de annál jobban tetszik, minthogy felavatásként egy átlagos napon használjam:D

    VálaszTörlés
  4. jajj de tetszik!:) mint egy királylány ruhája :D

    VálaszTörlés