2011. szeptember 17., szombat

Egyszerű fekete smink





Így készült:
- Szokásos NYX bázis.
- A  mozgó szemhéjamat a fekete Essence smokey eyes ceruzával kiszíneztem, majd egy ecsettel ezt eloszlattam szépen felfelé satírozva.
- Az ecseten maradt feketét az alsó pillasor alá vittem fel, kb. a középső résztől kifelé.
- A Coastal Scents 88 Metal Mania palettából használtam egy lilás, fényes színt, amit a mozgó szemhéjra vittem fel, főleg középre.
- A szemöldököm alatt és a belső szemzugban egy fényes fehéret használtam, bár utólag azt mondom, hogy inkább matt kellett volna, nekem ez így most túl fényes.
- A fekete ceruza miatt úgy gondoltam, hogy a vízvonalra fehér ceruzát használok, hogy az már ne kisebbítse tovább a szemem.
- Spiráloztam és kész is!

8 megjegyzés :

  1. nekem egy kicsit lilás beütése van :)

    VálaszTörlés
  2. nem csoda, lilát használtam, de le is írtam:D

    VálaszTörlés
  3. NYX-ből melyik bázisz használod? A tégelyest? Nekem a bőrszínű - vagy milyen - van meg, nagyon szeretem, de kacérkodtam a gyöngyházassal is mostanság.

    VálaszTörlés
  4. én is azt használom. skin tone v mi a szösz:) én is nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  5. :D Csak hogy azt nem olvastam :$ Csak a címet, és azért mondtam h lilás :))
    De most már elolvastam :D

    VálaszTörlés
  6. Szép a smink, én is szeretem a fekete+lila párosítást.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés