2011. szeptember 25., vasárnap

Essence colour&go - where is the party?

Már régebben kinéztem magamnak ezt a lakkot, nagyon tetszett, és mikor láttam a Rossmannban egyetlen darabot belőle, hagytam magam lebeszélni róla (én ökör:D). Aztán egy ideig nem is volt belőle, most pénteken viszont lám, feltöltötték a sorát, én pedig szépen megvettem végre.:)

Essence colour&go - Where is the party? - 349Ft






Ez pont az a lila árnyalat, amit nehéz megörökíteni, de ezen a harmadik képen egészen jól sikerült, a kupak is nagyjából ilyen színű élőben. Ez egy csodaszép holografikus lakk, én pedig az "olyan mintha de nem" dolgokat nagyon imádom, szóval kérdés sem volt, hogy kell-e ez a lakk vagy sem.

A colour&go lakkoknál megszokott 5ml-es kiszerelés 349Ft-ért. A szokásos lapított ecsettel találkozunk itt is, amivel szerintem nagyon egyszerű és kényelmes dolgozni. Eredetileg ha ránézünk inkább csak lilának tűnik a lakk felkenve, először csalódott is voltam, hogy nem olyan gyönyörű, mint az üvegben. Aztán elnézegettem mindenféle fényviszonyok között, és sikerült felfedeznem a zöldes fénylést is szerencsére. A vakus képen ebből a zöld fényből semmi nem jön vissza, a másik két képnél viszont láthatjátok, miről beszélek.

Egy rétegben elfelejtettem lefényképezni, a képeken kettőben van felkenve. Igazából ha bőkezűen bánunk a lakkal, egy réteg is elég lehet, ha vékonyabban kenjük, szükséges a kettő, mert eléggé áttetsző úgy. Alapnak az új allround talent multifunkciós lakkot használtam (róla még fogok írni hamarosan), fedőnek pedig a BTGN lakkot. Péntek este óta van fenn, azóta hibátlan, bár most elég rövidek a körmeim, így pedig jobban szokták bírni.

Természetes fény

Vaku

Napfény

4 megjegyzés :

  1. Hű, wow, azt hittem egy egyszerű sötétkék lakk, de nagyon szép lehet élőben! :)

    VálaszTörlés
  2. A héten pont ezzel a lakkal volt kifestve nekem is a körmöm!!:):)

    VálaszTörlés
  3. Nem gondoltam én sem, hogy ez ennyire szuper. Az első képen nagyon jól látszik a körmödön a holografikus mivolta, jól elkaptad.:) Brutál jó.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. imádom az ilyen színjátszós,holos lakkokat,ez is telitalálat :)

    VálaszTörlés