2011. szeptember 4., vasárnap

Essence on top lipgloss

Tegnap picit körülnéztünk az Árkádban. Nem vásárolni igazából, laptopot meg telefont akartunk élőben is megkukucskálni, de ez végül is nem lényeg.:D Benéztem persze a Rossmannba és a DM-be is, szigorúan nézelődni, végül a facebookon már látott két apróságot, ezt a szájfényt és egy Manhattan rúzst kaptam csak úgy.:)

Essence on top lipgloss - 02 glamourize - 599Ft





Emlékeztem, hogy ezek az új Essence dolgok a DM-ben lesznek kaphatók egy külön pulton, de nagyon meglepődtem, mikor megláttam. Igazság szerint nem igazán fogtak meg a látottak. Egy ezüst lakkal szemeztem még ezen kívül, de mivel már van ezüst lakkom, jobbnak láttam otthagyni.:D Ügyesokosnagylány. Még a spirál birizgálta a fantáziám, de arról azóta láttam Lollynál képeket, és nem bánom annyira, hogy otthagytam.

Ennél a szájfénynél már a csomagolás nagyon megfogott, mert szerintem nagyon jópofa ez a kémcsőszerű kiszerelés. Manhattannél is néztem, de valamiért nem vettem még semmit onnan. Az applikátora a hagyományos szájfény applikátor, nekem kicsit kisebbnek tűnik, mint az átlag, de lehet csak a hosszúság és a kis kupak miatt. Az egyetlen bosszantó ebben a csomagolásban, hogy ha beledöglessz, sem tudod magában megállítani függőlegesen.:D


Az illata nagyon kellemes, vaníliás, olyan sütire emlékeztető. Legalábbis nekem a vaníliakrém jut róla eszembe. (Hm de megennék most valami krémes sütit... Bocsi, fáradok és éhes vagyok!:D) Hogy mennyire lesz ezüst, attól függ, hogy mennyit használunk belőle. Én csak egész vékonyan vittem fel a számra. Az állaga egy kicsit ragacsos, emlékeztet az antik arany L.A. Colors szájfényemre, ez is kicsit olyan, mintha folyékony fém lenne, de ez nem olyan sűrű, sokkal több kell, hogy ne látszódjon át. Igazából a csomagoláson is fel van tüntetve, hogy ez egy fedő szájfény, úgyhogy kipróbáltam néhány rúzs fölé. Megbántam, mert az eredmény sem tetszik, plusz az applikátort is jól összekentem a színekkel.:S Majd még próbálkozom. Igazából nekem így magában is jól jön, hátha valami hülyeséget akarok, és pont ez kell hozzá. Az ezüst rúzs, amit korábban vettem még a Metallics kollekcióból, úgysem elég erős, ezzel kiegészítve remélem szép lesz. Egyébként egyáltalán nem kentem fel vastagon a rúzsokra, mégis egészen elvette a színüket, főleg a rózsaszínesekét. A piros és a narancs nem adta meg magát annyira, azokhoz viszont egyáltalán passzolt az ezüst.


7 megjegyzés :

  1. Köszi a tesztet, én is épp ma néztem, de végül nem vettem meg, mert fogalmam se volt, mire számítsak.

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy hasznos volt. néztem, hogy valami holografikus rózsaszín is van, de nálunk csak ezüstöt és feketét láttam:(

    VálaszTörlés
  3. Nekem a másik szín tetszik ebből, mert az extrémebben néz ki ennél.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez tipikusan olyan dolog, aminek semmi értelme. :D

    VálaszTörlés
  5. A beszíneződött applikátort ne bándd, csak töröld át egy zsepivel! Én is az utóbbi pár hétben döbbentem rá, hogy mivel mindig használok rúzs fölé szájfényt, hogy az applikátorra kerül a rúzs színéből is elég rendesen... Eddig észre se vettem, pedig elég egyértelmű, csak mindig visszaraktam a tubusba. Pedig tényleg csak egy gyors áttörlés zsepivel, és jobb a helyzet! Nem lesz 100% tiszta, de tuti, hogy nem is viszel át a tubusba egy halom rúzst :)

    VálaszTörlés
  6. én a kezem húzkodtam le, a semminél többet sikerült elérni vele:) köszi azért a tippet!

    VálaszTörlés