2011. szeptember 11., vasárnap

Essence smokey eyes paletta

Már nagyon rég vettem, nem tudom eddig miért nem írtam róla, pedig a képek már várakoznak egy ideje a gépen, de sebaj. Nem túl nagy újdonság, de talán valakinek hasznos lehet.

Essence smokey eyes set - 01 so what?!




A csomagolás stabil, erős műanyag, ami imádja a karcolásokat gyűjteni, ez látszik sajna a képen is. Átlátszó a teteje, bár 3 színben kapható összesen (fekete, lila, barna), ha jól tudom, és a paletták alsó része is a szemfestékek színét kapta, szóval ha nem átlátszó lenne, is tudnánk, melyikhez nyúlunk. A hátoldalon kis utasítást találunk képpel arról, hogyan használjuk a két részt. Továbbá kapunk hozzá egy kis ecsetes applikátort. Az ecset a krémes festékhez, az applikátort pedig a szemhéjpúderhez jó, én ezeket nem próbáltam, de egyáltalán nem hátrány, hogy vannak. 

Bocsi, szűz állapotában már nem tudtam lefényképezni.

A krémes festék finom, tényleg nagyon krémes, könnyű egyenletesen, szépen elkenni. A szemhéjpúderben találni apró ezüstös csillámokat, de használatnál ezek annyira nem látszanak. Inkább csak akkor, ha a púdert egymagában visszük fel a krémes rész nélkül. Külön-külön is kellően pigmentáltak, de együtt igazán ütős az eredmény, ahogy ez a képen is jól látszik. Én a krémes részt nem egyszer tusnak is használtam ferde fejű ecsettel felvíve.

Krémes, por állagú, és a kettő együtt.

4 megjegyzés :

  1. 3 is van ezekből, imádom őket.
    Én mondjuk a saját ecsetkéjét és applikátorát használom, tökéletesen megfelel a célnak :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem lila van, de nálam a krémes rész nem müxik =( Valami baja van és sehogy se tudok vele dolgozni =S

    VálaszTörlés
  3. Hmm egész jó, lehet mind a 3-at beszerzem, ugye annyi van belőle? :D

    VálaszTörlés
  4. 4 van belőle :)
    http://www.essence.eu/hu/termekek/szem/szemhejpuderek/fuestoes-szemek-szemhejfestek-keszlet.html

    VálaszTörlés