2011. szeptember 10., szombat

Essence stay natural korrektor

Nos, ő volna az én egyik kedvenc korrektorom. Tavaly vettem először, talán egy éve, azóta a másodikat használnom. Nagyon szimpatikus az ilyen kiszerelés, ezért mindenképpen szerettem volna szerezni valamilyet, és nagyon örültem, hogy Essence-ből is kapható.:)

Essence stay natural concealer - 01 soft beige





A külsőben nincs semmi extra, bár szerintem egy korrektornak nem is igazán kell szemet gyönyörködtetőnek lenni. Inkább az eredménye fogjon meg, és ne a külső.:) A kupak nagyon jól zár, egyedül az lehet zavaró, hogy könnyű összekenni az ecsettel. A végén kell tekerni, és ettől töltődik meg az ecset magával a korrektorral. Az elején kicsit megijedtem, mert tekertem, tekertem, és csak tekertem, de semmi.. Na mondom, jól átvertek ezzel.:D De aztán végül kibuggyant az első adag és megnyugodtam, szóval nyugi, meg fog indulni!

Ezzel a darabbal viszont tényleg egy cseppet melléfogtam, mert nem az ecset közepében, hanem a tövénél indul meg a korrektor. Így kicsit nehezebb felkenni, de megoldható. Az előző darabomnál ilyen gondom nem volt. Maga az ecset egyébként szerintem műanyag szálakból áll, nem vagyok benne biztos, de szerintem az. Tökéletes a bőrhibák és a szem alatti, sötét karikák eltüntetésére is, valamint A vitamint tartalmaz. Én korábban, amíg nem vettem meg az Essence stay allday korrektort, mindig ezt használtam a szemem alá. Mondjuk erre a területre tényleg inkább azt ajánlanám, mert sokkal sűrűbb és erősebb fedésű, mint a stay natural. Bőrhibákra viszont egyértelműen a mai post főszereplője a nyerő választás. Legalábbis nekem bevált. 

Az állaga kicsit hígabb a másiknál, könnyen eldolgozható egyenletesen, szépen eltakarja a bőrhibákat. Nekem sokszor alapozó sem kell, elég a kisebb hibákra ez a korrektor. Bár sokakat elrettenthet az ecsetes kiszerelés, mert ugye nem a leghigiénikusabb, ha mindig közvetlenül a rajta lévővel visszük fel a korrektort, de ha valaki ezt el akarja kerülni, meg tudja oldani, hogy másik ecsettel levesz a kinyomott festékből, és úgy viszi fel a bőrére.

2 megjegyzés :

  1. tényleg nagyon jó. nekem is csak pozitív tapasztalatom van vele:)

    VálaszTörlés
  2. hát köszönöm, ez hasznos volt, már fél napja itt tekergettem, hasonló gondolatok kavarogtak bennem is :D

    VálaszTörlés