2011. szeptember 25., vasárnap

Fodrász után...

Facebookon jeleztem, hogy a héten irány a fodrász, gondoltam az eredményt is megmutatom.




Már nagyon hosszú volt a hajam, és én igazából jó ideje utálom, ha hátul túl hosszú. A túl hosszú pedig nálam azt jelent, hogy alvásnál el tudom feküdni, és a nyakam meg a vállam vonalához igazodik a hajam, tehát kifelé kanyarodik a vége. De csakis hátul!:D Ez pedig engem, mint a szabályosságot kedvelők klubjának elnökét, marhára zavar.:D Már egy hónapja le szerettem volna így vágatni, de mivel barátomnak úgy tetszett, ahogy ezelőtt volt, bírtam még egy darabig. Az az áldott jó önfeláldozó szívem az!!!:D

Lehet, hogy sokaknak uncsi ez a forma, de nekem ez az egyik legkedvencebb, legkényelmesebb, legpraktikusabb frizurám, ami eddig volt. Hozzá sem nyúlok, mégis kinéz valahogy, nem fekszem el, akárhogy alszom se, elölről hosszabbnak néz ki, még sincs vele annyi gond, mintha hosszú lenne. Két vágással ezelőtt volt talán a legjobb, akkor tényleg nagyon jól el lett találva a forma, szemből teljesen úgy tűnt, mintha hosszú lenne (akkor elől ennél hosszabb maradt), közben pedig hátul olyan rövidre vágattam, mint most.

Remélem tetszik!:) Bár ha nem, én akkor is így szeretem legjobban.:D

11 megjegyzés :

  1. Hú Zsófi, ez nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. úú de jóó:Orégóta szeretnék én is ilyet..de a hullámos hajamhoz esély sincs rá viszont neked nagyon jól áll!:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, de kedvesek vagytok:)

    Barbi! nekem is hullámos/göndör eredetileg, és vasalom, ami csúúúnya csúúúúúnya rossz dolog, tudom, de ha hosszabb lenne is vasalnám

    VálaszTörlés