2011. szeptember 20., kedd

KreatívKedd - Éghajlati övezetek



Nos, a mostani témánk az éghajlati övezetek, ezek közül én a trópusi sivatagi övet választottam. Elég nehéz volt erre kitalálni valamit, elsőre az ugrott be, hogy az egész Földet az arcomra festem, de nem akartam megint arcfestés jellegűt. Igazából valami szolidabb sminknek indult ez is, aztán valahogy elvesztettem a fejem.:D Remélem nem uncsi még, hogy folyton megtöltöm a homlokom színnel, nem tudom miért kanyarodok mindig arra.

Elsősorban a lényeg maga a sivatag lenne, az ötletem pedig az volt, hogy a sivatagi naplementét próbálom úgymond ábrázolni úgy, hogy az egyik szememnél megy már le a nap, és onnan indulnak a színek. Utólag elnézve máshogy csináltam volna. A számra homokot tettem, de nem igazán látszik. A szemem alatt eléggé semleges színű lett így minden, akárcsak a sivatag. Kipróbáltam aztán piros rúzzsal is, amire aranyat tettem, de az első verzió a témához nekem szimpatikusabb. Az orcámra is arany került. Most sem vagyok elégedett, de remélem nagyjából átjön, amit szerettem volna.:)





14 megjegyzés :

  1. Na jól van, sivatag, naplemente, senki nem fogja elhinni, hogy nem beszéltünk össze... :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Egyből a naplemente jutott eszembe a szöveg olvasása nélkül, szóval átjött! :) A homok meg szuper ötlet.

    VálaszTörlés
  3. nem baj kriszti. képzeletbeli barátok között is működik ezek szerint a telepátia:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon durván jó a szád. Tök jó ötlet az egész. Az a gyönyörű sárga a szemeden pedig csak úgy virít.:) Szuper.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Már megint szuper lett, a vörös rúzst pedig hagyd fent a szádon az év 365 napjában, baromi jól áll! :)))

    VálaszTörlés
  6. Szépek az átmenetek, az aranyos bronzos szín az arccsonton. Tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Az utolsó kép nagyon nagyon tetszik :)) Gyönyörű ez az átmenetes festés!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók vagytok! Várom a következő kreatív keddet:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett, tetszenek a színek és nem baj hogy a homlokod is használod a sminkhez :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon nagyon tetszik,de vörös rúzzsal még jobban :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű! Nekem a rúzsmentes verzió tetszik jobban, nagy ötlet az a homok! Gratulálok x3

    VálaszTörlés
  12. Nekem nagyon tetszik, tééényleg olyan mint egy sivatagi tájkép! Szerintem ha megpróbálsz pl. dűnéket csinálni, az csak elrontja, ez így szuper! :)

    VálaszTörlés