2011. szeptember 6., kedd

KreatívKedd - Szuperhős és gonosz

Nem pofázok feleslegesen, nézzétek!:D






Nem teljesen látszik, hogy igazából hogy is nézett ki ez az egész. A szemhéjam élénk rózsaszín lett, amit kihúztam a szemöldökömön át a halántékig. A belső szemzugban egy zöldes fényű világoskék került, ami szintén egy vastagabb vonalban a hajvonalamig futott ki, elválasztva az élénk és a világos rózsaszínt. A szemem alatt egy sötétebb lila, amit szintén a hajvonalig vittem, alul pedig egy fényes lila ceruzával rajzoltam élesebb vonalat a szélére. Ez a lila mindkét oldalon a hajvonalamnál végig ment az egész homlokomon, valamint a szemöldöktől ment fel két csík, ezek között pedig egy részre került a belső szemzugba tett kékből, ettől olyan fényes középen, a homlokomon. Ennyi cicomához a szemöldököm nem akartam kiemelni, úgyhogy ahhoz nem nyúltam.



Itt a mozgó szemhéjon kb a szemöldökig ment az ezüst. Éles vonalban akartam befejezni, de nem látszott eléggé, ezért a szélére egy keki-ezüst vonalat húztam, plusz a szemöldök alá fehéret szemceruzával, hogy tényleg jó erős legyen. A szemöldök ahogy látszik, nagyjából teljesen újra lett rajzolva. Ragasztó híján máshogy kellett megoldanom az eltüntetést. Szerencsére a szuperkrémes szemceruza jól odatapasztotta a bőrömhöz, úgyhogy a képekig nagyjából a helyén maradt.:) A szemem alatt elkezdtem egy fekete vonalat, ami aztán ilyen formára sikerült, feldobtam kicsit színekkel. Egy színt akartam csak használni, de nem tudtam eldönteni, melyik lenne a legjobb, ezért mindegyikből tettem egy picit.


És a többiek:

7 megjegyzés :

  1. Húú, vááóó micsoda színek! :) A lila-rózsaszínt nagyon eltaláltuk! :)

    VálaszTörlés
  2. A fekete fehér nekem totál animés, mint egy papnő, nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Jóóóóóóóóó :)))) Tetszik főleg a rózsaszínes! Nagyon durva :P

    VálaszTörlés
  4. nekem a fehéres dolog tetszik nagyon. És baromi jó, hogy oldalt vittél bele azért színt. Nagyon telitalálat.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. A 2. kép nagyon szuper, igazán kreatívak voltatok a héten!:)

    VálaszTörlés
  6. a fekete-fehér ezüstös nagyon zsír :D

    VálaszTörlés