2011. szeptember 5., hétfő

Manhattan X-Treme Last & Shine rúzs

Facebookon már múlt héten tettem fel képet, hogy a szájfény mellett kaptam ezt a rúzst is. Szeretem a Manhattan rúzsokat, mindig megnézem az akciós kupackát a DM-ben, hátha van valami szép szín. Ez is most 399Ft volt.

Manhattan X-Treme Last & Shine tartós ajakrúzs - 43N





A csomagolás nem túl izgalmas, sima fekete, körbefutó szürkés Manhattan felirattal. Matt, szóval az ujjlenyomatokat nem gyűjti. Itt is abba a bibibe ütköztem, hogy túl ragaszkodó a matricák ragasztója, szóval nem tudtam róla úgy leszedni, hogy ne legyen csupa ragasztó a külső, úgyhogy inkább hagytam a helyén, majd ha lesz benzinem, lemosom. Addig meg marad ilyen kis csúnya. A kupak hangos kattanással jelzi, hogy a helyén van, és biztosan ott is marad. A tetején Manhattan logó, az alján pedig az árnyalatot nem túl hűen visszaadó matricán a kód. A rúzst teljesen vissza tudjuk csavarni a helyére.

Az illata kellemes, édeskés, van egy enyhe tipikus rúzs illata is, meg egy kis zsírkrétás beütése. Az én orrom nem zavarja. A színe nagyon szép, erős élénkpiros. A pigmentáltsága nem a legjobb, ugyanis nem mindenhol fedi el teljesen a szájat, az ajkak összepréselésével keletkeznek hézagok. Ha nem is szeretnénk ilyen erős pirosra festeni a szánkat, csak épp egy kis színt adni neki, jó választás ez a darab szerintem. Könnyű vele finoman kevés mennyiséget felvinni, ami még természetes hatást kölcsönös az ajkaknak. Plusz ha bátortalan valaki, és nem mer még piros rúzst használni, ezzel szerintem el tud kezdeni megbarátkozni vele szépen lassan. Én is ilyen vagyok, azért így, ahogy a képen kentem fel, nem használnám a hétköznapokra.

A tartósság... Ugyebár ez egy tartós rúzs, amiről én általában nem tudok nyilatkozni, főleg szájra való termékeknél, mivel én rágom, nyalogatom, piszkálom a szám állandóan, szóval nálam semmi sem bír annyit, mint egy normál felhasználónál. A rúzs viszont nem túl krémes, tehát valószínűleg pár órát bír olyanokon, akik nem ilyen nyugtalan típusok, mint én.

5 megjegyzés :

  1. Én is pont ma néztem ezt a rúzst, de ott hagytam :D nekem túl piros lenne :$ amúgy szép színe van:)

    VálaszTörlés
  2. Hú de szép! Én még nem vagyok elég felnőtt, hogy ilyen színeket viseljek. :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű színe van ááááááááá.:D
    Andi

    VálaszTörlés
  4. én imádom, most készülök megint bevásárolni belőle. Szerintem élni sem tudnék nélküle. Akármi akármit mond, szerintem ritka jó állaga van, emellett igenis puhítja és ápolja az ajkakat :)

    VálaszTörlés