2011. szeptember 26., hétfő

Napi smink - natúr

Tegnap kedvem támadt sminkelni, meg nem is szerettem volna, hogy megint ennyi nap kimaradjon a blogolásban, úgyhogy részben azért is támadt kedvem, hogy legyen mit mutatnom nektek is.:)





- A szememre a szokásos NYX bázis került.
- Szemhéjpúdert csak a Sleek Oh So Special palettából használtam. A szemem belső részén a Pamper nevű árnyalatot használtam, ami egy finom korallos rózsaszín (legalábbis annak tudnám mondani).
- A mozgó szemhéj középső részére a The Mail színt vittem fel, amit leginkább tejeskávé színnek tudnék mondani.
- A külső V-be, a mélyítő vonalba és az alsó pillasor alá egy nagyon határozott csíkot húztam a Wrapper up árnyalattal (sötétbarna).
- Finomítottam a széleken és a határokon.
- A szemöldök alá vittem fel a Bow-t (törtfehér?), és egy keveset a belső szemzugba.
- Fekete vagy barna szemceruza a vízvonalra.
- Spirál és kész!:)

4 megjegyzés :

  1. Jaj de szép színek, mostanában már én is inkább csak natúr sminket csinálok. :)

    VálaszTörlés
  2. Holnap én is ilyesmit fogok sztem, most már kicsit meguntam a füstös szemet... :)

    VálaszTörlés