2011. szeptember 19., hétfő

Oh So Special smink hétköznapokra

Múlt pénteken viseltem ezt a sminket. Nem túl erős, sőt.. Bár a képeken sajna nem látszik igazán, hogy igazából milyen volt, főleg mert gyönyörű fénye van ennek a szemhéjpúdernek. Igen, én imádom, ha gyönyörű fénye van!:D

A szemsminkhez csak a Sleek Oh So Special palettáját használtam, amit ugye fúhdenagyon imádok, mert csodálatos.:) 





Így készült a szemem:
- Az egyik szememre a szokásos NYX bázis, másikra az UDPP került, hogy összehasonlítsam őket, de erről majd később.
- A mozgó szemhéjra a Sleek Oh So Special palettából a Gateau árnyalat került. Gyönyörű!:)
- A szemhéjam külső sarkába és az alsó pillasor alá a Boxed nevű színt tettem.
- Spiráloztam és kész.

Szemceruzát nem használtam, mert mostanában elég rosszul bírja a kontaktlencsét a szemem, és már írtam párszor, hogy a szemceruza rontani szokott csak a helyzeten. Hamarosan jön a kontaktlencsés post, elnézést azoktól, akik várnak erre!


Arcomon használt termékek:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (02 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle 1)
- NYX pirosító (03 Angel)
- Essence Blossoms etc... multi colour púder (01 flower power)

Erről a Manhattan púderről még nem írtam, nemrég vettem, mutattam is az egyik postban talán.Még kísérletezgetek vele, de hamarosan írok róla. Szupi!:)

2 megjegyzés :

  1. Végre én is megrendeltem ezt a palettát, már nagyon várom, hogy ideérjen, annyi jót olvastam már róla.:)

    Ez a szín nagyon tetszik egyébként, valamennyi talán átjön a fényéből, a többit meg hozzáképzelem. :P

    VálaszTörlés