2011. szeptember 8., csütörtök

TCW trio szemhéjpúder

Korábban már írtam TCW termékekről, nem is egyszer, és nagyon vegyes érzelmeim vannak velük. Fogtam már ki nagyon jót és nagyon silányt is belőle. Erről a pici szemfestékről akartam már írni nektek, valahogy elfelejtődött, na de most!





A csomagolása sima fényes fekete, amire arany betűkkel írtak. Nálam már eléggé megkopott, mert nem mai darab. Még a sminktermékek után való érdeklődésem első hullámában kaptam anyuéktól ezt, egy rúzst, amiről már írtam, és egy lakkot. Ők hárman egy kis dobozban voltak együtt. A teteje átlátszó, ami pozitív, mert látjuk kinyitás nélkül is, hogy mit találunk benne. Van hozzá egy pici kis applikátor is, aminek én ugyan még nem sok hasznát vettem, de azért jó, hogy ott van, hátha nincs más eszközünk.

Pigmentáltság... Jó is rossz is. Ha nézitek a képet, a bal oldali szín, a babarózsaszín nem is igazán látszik, pedig nem olyan szörnyű, sőt. A legpigmentáltabb egyértelműen a jobb oldali, bordós árnyalat, amit én kifejezetten pigmentáltnak mondanék. Nagyon szép és tényleg egy leheletnyit kell csak hozzáérni. Ezután a rózsaszín jön, a legrosszabb pedig a barna. Sajnos ezt kapargatni kell. Viszont ha nagyon kitartóak vagyunk, egy gyönyörű arany fényű, bronzot kapunk, de ehhez tényleg nagyon kitartónak kell lenni sajnos.



Helyes kis paletta, szuper színekkel, kár, hogy a barnával így meg kell küzdeni, de a másik két szín teljesen jó. Azt sajnálom, hogy volt már nagyon jó és nagyon rossz tapasztalatom a The Color Workshop termékekkel, mert így elég nehéz vásárolni őket, nem lehetünk benne biztosak, hogy jót vagy rosszat veszünk belőle. Bár mivel az áruk nem túl magas, szerintem érdemes kísérletezni velük, főleg ha valaki nem akar mélyen a pénztárcájába nyúlni.

3 megjegyzés :

  1. A jobb szélső szín nem rossz, de a többi tényleg elég halovány.:S Amúgy én ezzel a márkával még nem találkoztam. Hol lehet kapni?
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Nekem amik vannak, a 4 paletta, szuper pigmentáltak :D hál'istennek jót sikerült kifognom:D ezek tényleg haloványak :(

    Bikira- én most láttam a Dm-ben :D egy csomag szerűséget, 1000 Ft.-ra volt leakciózva:D

    VálaszTörlés