2011. október 22., szombat

Avon Ultra Colour Rich Colordisiac rúzsok (swatch)

Az én kis kedves Avon díleremnek hála, sikerült beszerezni ezeket a kis rúzsmintákat. Részben azért, hogy nektek megmutassam, hátha megtetszik valami, és nagyjából meg tudjam mutatni, hogy hogy festenek a valóságban a színek. Ha esetleg valaki bátortalan lenne katalógusból rendelni. A másik ok pedig, hogy vannak színek, amikből nekem bőven elég ez a mennyiség, ha esetleg valamihez kellene, ami megtetszik, abból meg rendelhetek normál kiadást.:) Remélem hasznosnak találjátok a bejegyzést!

Most a Colordisiac rúzsok 12 árnyalatát mutatom meg Nektek, holnap pedig a Moisture Seduction kupac 12 árnyalata jön.

Avon Ultra Colour Rich Colordisiac Lipstick


Nagyobb méretért katt a képre.
-----------------------------------------------------------------------------

Satin Sheets | Flirty Fuchsia | Drawn to You | Seductive Violet

 Természetes fény (fent) és vaku (lent)
-----------------------------------------------------------------------------

Can't Resist Coral | Red Hot Lips | Ravishing Red | Instant Attraction

 Természetes fény (fent) és vaku (lent)
-----------------------------------------------------------------------------

Rose Addiction | Sultry Bronze | Alluring Brown | Temptress

 Természetes fény (fent) és vaku (lent)

Tök érdekes, hogy természetes fénynél egészen mattnak tűnnek, de a vakunál meg valami eszméletlen szép csillogásuk van. Mindegyik nagyon finom krémes, nagyon jó az illatuk, és úgy sejtem, nagyon tartósak is lehetnek, mert a kezemről alig bírtam levakarni.

Tehát holnap az Avon Ultra Colour Rich Moisture Seduction rúzsokkal jövök.

7 megjegyzés :

  1. Nagyon jó kis bejegyzés :)
    Hogyan lehet ilyen kis rúzsmintákat beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. köszi! tanácsadónők tudnak maguknak rendelni, nekem meg nagyon jó barátnőm avonozik:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó, igazából már vártam valakitől egy ilyen posztot..:D így megvan hogy melyikeket fogom a tulajdonomnak tudni..:D köszi

    VálaszTörlés
  4. jaj de jó:) ennek most örülök:D

    VálaszTörlés
  5. A 15-ös újságban akciós 1099 Ft-ért lehet megvenni. ha két darabot vásárolsz (ebből vagy színmegújító megahatású vagy extratartós rúzst e mellé) akkor 1650 Ft-ot kell fizetned. Amúgy 1400 Ft, amikor nem akciós.

    VálaszTörlés
  6. Jók ezek a kis minták nagyon! :)
    Nekem tuti elég lenne kb minden rúzsból ekkora, nincs sok, de sztem még soha a közelében sem vtam ahhoz, hogy elhasználjam vmelyiket...

    VálaszTörlés