2011. október 13., csütörtök

Beauty Friends - Citrom maszk

Két maszkot rendeltem kipróbálásra, a másikról ITT olvashattok.




Nagyobb méretért kattints a képre!

Sok dolgot már leírtam a másik maszknál, úgyhogy nem ismétlem magam, remélem nem bánjátok. Itt is úgy tapasztaltam, hogy könnyű volt széthajtogatni és feltenni az arcomra. A zacskóban maradt folyadékot nem hagytam kárba veszni, most is kinyomkodtam a maszkra. Ugyanúgy kb. 20-30 percet volt az arcomon, a végén pedig picit ki is csavartam, és az arcomon eloszlattam a maszk levét.

Miután feltettem, egy darabig kicsit olyan csípős, frissítő érzésem volt tőle, egyáltalán nem kellemetlen és hamar el is múlt. Végül is citromos, nem meglepő. A másik kicsit ragacsosnak tűnt, miután megszáradt az arcomon, és másnap reggel is furcsa volt az arcmosásnál, mert jött le még belőle. Ennél ilyet nem éreztem, szinte teljesen beszívta az arcom, semmi ragacsosság. A másiknál annyira nem éreztem, amit ígért, itt viszont nagyon! Pihe-puha lett a bőröm és feszesebb is, amit főleg a homlokomon kialakult mimikai ráncokon látok.:D Egész szépen kisimultak, talán ez részben a csokis szappannak is köszönhető.

Egyébként eddig mindegyik termékről, amit rendeltem, határozottan elmondhatom, hogy nagyon jót tesznek az arcomnak. Bátran merem ajánlani mindenkinek.

FIGYELEM!
Sajnos a dollár árfolyamváltozása miatt kénytelenek emelni az árakon a BBKrém oldalán, az érintett termékek listáját itt találjátok: http://bbkrem.hu/arvaltozas

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése