2011. október 3., hétfő

Beauty Friends - Kiwi maszk

Ez a maszkocska a BBkrémes rendelésemmel érkezett. Tegnap gondoltam ki is próbálom.




(ha így túl pici, kattints a képre)

Suzy postja alapján már felkészültem rá, hogy egy élmény lesz széthajtogatni a maszkot, de egész könnyen ment. Nem számítottam rá, hogy ennyi folyadék van benne, meg is lepődtem, de könnyedén felcuppantottam az arcomra, a zacskóban maradt folyadékot is még rácsepegtettem, és fél órán át hatni hagytam. Közben igazgattam, hogy tuti biztosan mindenhol érje az arcom. Kellemes, hűs érzést adott.

A leírás szerint a levétel után hagyni kell a bőrbe szívódni az arcunkon lévő nedvességet, de nekem úgy igazán nem szívódott be az egész. Még késő este is kicsit olyan ragacsosnak éreztem a bőröm mindenhol. Ma reggel pedig mikor arcot mostam, éreztem picit, hogy valamennyi a cuccból (sajnálom, nem jut most jobb szó eszembe:D) jött le a mosással.

Hát az eredmény.. Biztos folyamatos használatra lenne szükség, hogy érezzek valamit, és nem egy alkalom után történik csoda. De én semmi rendkívülit nem tapasztaltam. Viszont elhiszem, amit írnak és biztos csupa jót tett a pofimnak.:D Majd a csokis szappanról írok, mert attól el vagyok ájulva.:D

ijesztő viselet :P

2 megjegyzés :

  1. Az a kép nagyon jó haha :D
    Ezt még nem próbáltam, ennek is olyan iszonyatos szaga van? Bár már kezdem megszokni..

    VálaszTörlés
  2. nem tudom, nekem ez az első és nem tartottam büdinek:)

    VálaszTörlés